Parerea mea despre concursurile online? Let’s find out!

Am primit de la Crisa o leapsa in care trebuie sa spun care este parerea mea despre concursurile online. Mi-a placut destul de mult aceasta leapsa intrucat este diferita de toate celelalte pe care le-am completat.

Sa incepem! In general am o parere buna cand vine vorba despre concursurile online. Este usor sa participi la ele, nu ai nevoie de foarte mult timp si cateodata chiar castigi. Imi plac mai ales concursurile in care premiile sunt carti fie ele jurizate, prin tragere la sorti, prin random.org etc.

Voi lua acum pe rand fiecare tip de concurs. Banuiesc ca acelea prin tragere la sorti sunt cel mai des intalnite. Fie ca e vorba de random.org, biletele sau raffle, totul tine foarte mult de noroc si de persoana care organizeaza concursul. Corectitudinea celor care gazduiesc acest tip de concurs cred eu este foarte importanta, intrucat fiecare participant in parte se chinuie mult sa indeplineasca toate cerintele de participare si pune putin timp si suflet in acest tip de concurs. Ca urmare, desi nu stiu cat de corecti sunt toti cei care organizeaza concursuri, cred ca este important sa se gandeasca la faptul ca si ei participa la tipul acesta si ca nu ar vrea ca cineva sa schimbe rezultatul pe motiv de „ochi frumosi” sau preferinte. Bineinteles, este blogul fiecaruia si face ce vrea…

Nu ma omor dupa concursurile cu voturi. De foarte multe ori cei care participa roaga prietenii sau cunostintele sa voteze pentru ei. Desi nu poti spune ca este ceva gresit in dorinta de a castiga, tot scopul concursului ( care de multe ori este de creatie ) este anulat din aceasta cauza.

Concursurile de creatie in care cei care organizeaza concursul citesc „operele” tale sau iti vizioneaza fotografiile/desenele. Bineinteles si in cazul acestora apare subiectivismul si este nevoie de multa inspiratie si talent, insa eu consider aceste concursuri cele mai sincere si mai corecte.

Concursurile fulger de cele mai multe ori ma dispera, mai ales ca netul meu are mania sa pice cand ti-e lumea mai draga. Bineinteles, cel care organizeaza castiga o serie de vizionari instant, insa pentru cel care participa de foarte multe ori e frustrant in cazul in care nu castiga.

Cam aceasta ar fi parerea mea despre concursurile online.

Dau leapsa mai departe lui:

shadowbooks
roxtao


4 thoughts on “Parerea mea despre concursurile online? Let’s find out!

Lasă un răspuns

