In my mailbox #18

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat in cadrul acestei rubrici. Speram sa reusesc sa ajung la bookfest pentru a mai adauga o serie de carti in biblioteca, dar din pacate nu am reusit. Insa, prin schimburi de carti tot m-am ales cu o serie de romane noi.

– Moarta si Inviata de Kim Harrison

– Magie de-a dreptul ucigatoare de Debi Gilori

– Luna Plina de Kelley Armstrong

– Atlasul de Smarald de John Stephens

– Volumele 6 si 7 din Casa Noptii de P.C.Cast

De asemenea am mai cumparat:

– Sotia calatorului in timp

– Micutele Mincinoase: Secretul Ariei

– Dansul Pasiunii de Mary Jo Putney


4 thoughts on “In my mailbox #18

  1. Ce dragute sunt cartile😀 O sa vreau si eu sa citesc Sotia Calatorului in Timp. Mi-a placut filmul😀 Am si eu Atlasul de Smarald. Incepusem cartea acum ceva vreme dar nu am apucat sa mai citesc din ea.
    Imi place poza cu trandafirul si cartea😀

Lasă un răspuns

