Program de vara in varianta leapsa

Am primit o leapsa foarte draguta de la Adry in care trebuie sa spun cum mi-as petrece eu vara aceasta. Sa vedem…

Prima mea oprire ar fi la Hogwarts. Stiu ca este inchisa scoala pe timp de vara, dar cu atat mai bine intrucat pot vizita in voie. As fura pelerina lui Harry pentru a deveni invizibila si m-as duce pana in pivnita castelului ( ce dubios suna pivnita😀 Dungeons suna mult mai bine ) de unde m-as strecura in camera de zi a Viperinilor ( casa mea de suflet de la primul volum pentru simplul fapt ca sunt atat de nedreptatiti uneori saracii ) si in laboratorul de Potiuni al lui Snape. De acolo m-as duce pana in Sala Mare pentru a vedea tavanul si i-as face o vizita si lui Hagrid. Poate imi arata ceva unicorni sau chiar un dragon.

Un program de vacanta nu ar fi complet fara o vizita in Pamantul de Mijloc. M-as plimba putin prin Comitat, as vedea Hobbiton apoi m-as indrepta catre Bree si Valceaua Despicata. Odata ajunsa acolo, as fi putin nehotarata daca sa ma indrept catre Muntele Singuratic pentru a-i vedea pe fostii tovarasi ai lui Thorin sau sa merg in Lorien. Cred ca as face ambele drumuri. Apoi, vizita nu ar fi completa fara sa merg si in Rohan si Gondor. Pe drum m-as opri si in Fangorn pentru a face cunostinta cu Arborebarbos si ceilalti enti. Cine stie poate ma invata cineva sa trag cu arcul pe parcurs ( *cough* Legolas *cough).

Urmatoarea oprire este in Franta secolului XVII in timpul domniei regelui Ludovic al XIII-lea. Acolo m-as deghiza in baiat si as incerca sa intru in randul faimosilor muschetari. Si daca, din intamplare, as da peste Cei trei, pardon patru, Inseparabili, si din intamplare as incepe sa ii urmaresc peste tot asta nu ar insemna nimic special🙂 Poate doar am nevoie de niste lectii de manuire a sabiei.

Inainte de a se termina vacanta as avea grija sa ma opresc si in tabara Shadow Falls. Kylie ar fi ocupata sa se plimbe pe undeva cu Lucas, ca urmare eu as putea sa il rog pe Derek sa-mi arate padurile din imprejurimi.

Inainte de a pleca le-as cunoaste pe Miranda si pe Della. Ce ar putea fi mai interesant decat sa intalnesc o vrajitoare si un vampir?

Alte planuri de vacanta:
M-as duce in salbaticie unde l-as intalni pe Roar si as vedea o furtuna Aethear( Under the Never sky )
As vizita tabara Neinfricatilor si l-as cunoaste pe Four ( Divergent )
Ba chiar m-as duce in Panem, pana in Capitoliu, unde le-as da calculatoarele peste cap si as face toate mutatiile blande ca niste mielusei ( Jocurile Foamei )

Dau leapsa mai departe lui Roxtao, Sayuki si vanillamiki, dar si oricui citeste aceasta postare!


10 thoughts on “Program de vara in varianta leapsa

  1. Foarte frumoase raspunsurile :)) Acum mi-ai facut si mie pofta de Harry Potter(ca doar ce imi trecuse :)) ). Cred ca o sa vizitez si eu nitel castelul printre pauzele de aventuri😀 Daca plecati spre Hogwarts sa ma anuntati si pe mine!😀 Imi fac bocceluta si am plecat! Si sa nu uitati animalele de companie.

  2. Thank you! Aveam si eu leapsa asta pe lista, doar ca inca nu am avut timp sa o fac. Si apropo, incepem iar: mi-ai furat gandul in legatura cu Hogwarts😀 Si eu ma gandeam ca scoala e inchisa, dar asta inseamna ca o sa fie cu atat mai interesant sa o vizitez.

    1. Era ceva vreme de cand nu iti mai furasem gandurile😀 Am uitat sa spun ca as vizita si Camera Secretelor daca as gasi pe cineva care sa o deschida😀 Oare o mai fi vreun portret de-al lui Salazar Slytherin pe acolo? *whistle*

      1. :)) Da, chiar ca de ceva timp nu se mai intamplase.
        Chiar daca nu mai exista vreun portret, ceva interesant sigur se gaseste pe acolo! Pff…doar ce m-am gandit putin la asta si deja au inceput sa imi zboare gandurile la cum ar fi daca..daca nu mi s-ar fi ratacit scrisorile de la Hogwarts in fiecare an :)) Inca astept sa ma reincarnez in lumea aceea la un moment dat😀

Lasă un răspuns

