Sooo… tired + Citate

Hei! N-am mai postat demult ceva in care sa bat eu campii si sa va plictisesc asa ca am zis ca este cazul😀. Sunt extrem de obosita, deci nu stiu cat de coerenta voi fi. Sesiunea asta pare ca nu se mai termina odata, continua si continua si continua si ma seaca de orice fel de energie. Este si extrem de cald in Bucuresti asa ca de abia astept sa scap si sa dau fuga la bazin… apa rece si racoritoare…paradis-ul pe Pamant.

Hmmm, m-am amuzat ieri in metro copios. Era o doamna pe la varsta de mijloc, foarte distinsa care citea de zor o carte. Eu curioasa, m-am tot foit sa vad ce carte este. Ma asteptam la ceva filozofic si complicat, insa m-a mirat si m-a amuzat sa vad ca citea: „Uneori sub clar de luna”. M-am gandit ca e doar coperta initial si cand am coborat am aruncat o privire si pe paginile cartii. Era intr-adevar romanul lui Heather Davis. Deci, se poate si cu carti mai simplute la varste mai inaintate😀

Bun, pentru a termina va las cateva citate superbe trimise de Cristina si un cantec pe care eu il ador.

„Nu pot sa cred ca Dumnezeu se joaca zaruri, cu cosmosul.” – Albert Einstein  ;

 “Azi nu vreau să vorbesc, să ascult, sa înţeleg! Azi nu pot să mă mai simt puternică! Azi nimic nu mi se mai pare colorat. Totul e alb, negru sau gri! Azi mi-e gândul departe şi mă simt obosită! Azi aud, dar nu ascult! Privesc, dar nu văd! Azi simt o furtună de senzaţii şi stări! Azi cuvintele fug de mine! Azi nu mai am puterea să vreau să simt vreo stare! Nici măcar dezamagire!” – Necunoscut

“Există un limbaj care se află dincolo de cuvinte”;

“Uneori e imposibil să stăvileşti şuvoiul vieţii”.  – Alchimistul, Coelho.

“Fratele meu, blânzi au fost zeii cu tine.
Dormi şi te bucură cât lumea mai ţine.
Fii mulţumit cât anii se scurg în neştire;
Mulţumeşte pentru viată, farmec şi iubire;
Mulţumeşte pentru viată şi pentru moarte, fratele meu,
Pentru răsuflarea iubitei şi ultimul dulce sunet al pasului său,
Pentru darurile – puţine, delicate – oferite de ea,
Pentru lacrimi şi sărutări de la doamna ta.”
– Algernon Charles Swinburne (Triumful Timpului)

„Dumnezeu nu doar se joaca cu zarurile. Uneori  le arunca acolo unde nu pot fi vazute.” – Stephen Hawking”


5 thoughts on “Sooo… tired + Citate

  1. Nici la mine nu se mai termina sesiunea odata :)) Nu stiu ce are de gand. Mai am un examen si dupa practica si aleluia! Libertate de pe 19 iunie in principal😀 Tu cand termini?

    Mi-a placut intamplarea cu doamna aceea😀 Ma bucur ca sunt si adulti care citesc carti de tineri😀 Se mai relaxeaza din cand in cand cu o lectura usoara. Si eu m-am apucat sa citesc cartea😀

    Mi-au placut si citatele😀

  2. Eu nu am citit decât Alchimistul de Coelho, acum vreo 8 ani, şi, la vremea respectivă, mi-a plăcut. Nu ştiu ce sentimente mi-ar lăsa, dacă l-aş reciti acum🙂. Când o să termin cărţile care le am de citit, poate am să-l recitesc.

Lasă un răspuns

