Citatele mele #15:

Mi-a placut intotdeauna stilul lui Nicholas Sparks. Este foarte usor, dar in acelasi timp profund si evoca bine sentimentele transpuse pe hartie. Nu am citit toate romanele scriitorului aparute in Romania, doar o parte din ele, insa acelea mi-au placut foarte mult. Ca urmare am decis sa readuc la viata rubrica de citate si sa postez cateva fragmente din cartile lui.

„Apusul, mi-am dat eu seama atunci, este numai o iluzie, pentru că soarele este ori deasupra, ori dedesubtul orizontului. Şi asta însemna că ziua şi noaptea sunt îngemănate într-un fel în care puţine lucruri sunt; nu pot exista separat şi totuşi nici laolaltă.”

„Când ne va fi greu şi vom fi trişti, o să te ţin în braţe şi o să te alint, şi o să iau durerea ta asupra mea. Când plângi tu, plâng şi eu, şi când te doare pe tine, mă doare şi pe mine. Şi împreună să încercăm să stăvilim toate şuvoaiele de lacrimi şi toată disperarea, şi vom reuşi să străbatem drumurile pline de gropi ale vieţii.”

„Cum ar fi, îmi amintesc, să fim veşnic împreună şi totuşi despărţiţi pentru totdeauna.”

„Iubirea este ca vântul: nu o poţi vedea, dar o poţi simţi.”

„Jamie era mai mult decat femeia pe care o iubeam. In anul acela Jamie m-a ajutat sa devin barbatul care sunt astazi. M-a invatat cat de important este sa-i ajuti pe ceilalti; cu rabdarea si bunatatea ei m-a invatat ce e de fapt viata. Veselia si optimismul ei, chiar si cand era bolnava, au fost cele mai uimitoare lucruri la care am fost martor.”


3 thoughts on “Citatele mele #15:

  1. Îmi place cel mai mult al doilea citat🙂. Nici eu n-am citit vreo carte de Nicholas Sparks, aştept să am timp pentru el, am o listă lunga de lectură😦. Am văzut Jurnalul şi O plimbare de neuitat şi mi-au plăcut (deşi am plâns la ambele filme).

  2. eu am citit doar cea de a doua carte….oricum…citate sunt super! imi plac foarte mult cartile lui…le-am adunat in biblioteca( cred ca stii deja ca este un obicei al meu…) dar din pacate nu am avut timp sa le citesc pe toate…poate in iulie, august🙂

Lasă un răspuns

