In my mailbox #19

Heya! Deja nu mai am loc in biblioteca, fac tot felul de smecherii ca sa mai indes cateva carticele, dar tinand cont ce promotii au fost pe elefant si pe anumite bloguri chiar nu am putut rezista tentatiei si mi-am mai luat inca o serie de carti.

– Seria Sange Albastru de Melissa de la Cruz am luat-o de pe blogul http://magiacartilor.wordpress.com/.

– De la Leda odata cu reducerile care au avut loc in timpul Bookfest pe site mi-am luat: Vampiratii vol 3 si Viclesuguri de-a dreptul ucigatoare

– Cu Bravo Girl mi-am luat „O noua senzatie in scoala” ( vine maine si recenzia )

– Iar, de pe elefant.ro mi-am luat un roman pe care il vroiam de foarte mult timp si anume Imparateasa


6 thoughts on “In my mailbox #19

Lasă un răspuns

