Maraton de vara: Iulie

Pentru mine abia acum a inceput oficial vara, cu o luna mai tarziu. Ca urmare am decis sa imi fac o lista cu toate cartile pe care vreau sa le citesc in vacanta. Cum luna iunie este deja compromisa, voi incepe cu iulie si voi posta lista cartilor pe care vreau sa le citesc.

– Toate seria Casa Noptii ( volumele 1-8 )

– Ingerul Mecanic si Printul Mecanic

– Article 5

– Vampiratii

Ei, ne e chiar o leapsa, dar as fi foarte curioasa sa aflu ce carti vreti voi sa cititi in luna iulie😀


6 thoughts on “Maraton de vara: Iulie

  1. Eu vreau sa citesc LOTR, Cantec de gheata si foc, Eragon, Sanctus, Imparatul gheturilor (Astea cam oblogatoriu) si poate Padurea umbrelor, Academia vampirilor (Depinde de timp). Insa toate astea dupa ce termin: Santierul fantoma, Vampiratii 3 – Capitanul sangelui si Jurnalele vampirilor 8 – Fantoma:D…
    Lectura placuta! Si muuult timp liber!;)

  2. Casa Noptii chiar este super tare.❤
    Toate cartile tare chiar sunt tari si mi-ar placea si mie sa le citesc in curand.
    Eu am citit primele 3 volume din Casa Noptii si vreau sa termin seria in luna iulie. In rest nu stiu exact ce anume as mai citi.. vedem ce-mi face cu ochiul❤

Lasă un răspuns

