Intrebare pentru voi: Top 5

M-am gandit la o rubrica noua care se cheama „Intrebare pentru voi”. Dupa cum spune si titlul, in cadrul acestei rubrici eu voi propune anumite intrebari, iar voi puteti discuta pe tema lor. M-am gandit sa incep cu ceva clasic, pentru ca sunt foarte curioasa ce carti aveti voi in Top 5. Pot fi si serii, iar daca nu puteti sa va rezumati la 5, puteti pune pana la 10 carti in top.

Top 5

Contele de Monte-Cristo
Stapanul Inelelor
Harry Potter
Shogun
Naluca si Naucul

Cam acesta ar fi top cinci-ul meu pe moment. Cred ca daca ar fi sa il scriu din nou peste cinci minute ar fi complet diferit. Voi ce carti ati ales si de ce le-ati ales tocmai pe acelea?


8 thoughts on “Intrebare pentru voi: Top 5

  1. top cinci….am citit cateva zeci de carti…dar le pun pe cele mai bune:
    1.Jurnalele vampirilor(toate)
    2.Cercul secret(toate)
    3.Ashleys(toate)
    4.Jurnalele lui Stefan(toate)
    5.Fortele raului absolut(toate)
    Ar mai fii inca cateva zeci,si nu doar fantasy…dar ai zis sa fie cinci..

  2. Hm,,,doar 5 ? Pai topul meu ar fi asa : 1.Seria Harry Potter ( e seria cu care eu am crescut si pecare o iubesc )
    2. Heidi fetita muntilor -Ciudat nu ? Ei ..pentru mine nu
    3.Jurnalele vampirilor
    4 The Ashleys
    5.Colectionarul de istorie ( Hm o altaversiune ok a vampirilor )
    + Inca 5 Nu ma pot abtine : Dracula
    Dulcele vals al vampirilui
    Enigma otiliei
    La tiganci
    Ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi ,

  3. Ia sa vedem:
    Harry Potter
    Cantec de gheata si foc
    De ce iubim femeile (+celelalte doua volume)
    Scoala de vrajitorie
    Mizerabilii
    Rosu de rubin+Albastru de safir
    Si ar mai fi, dar deja sunt prea multe

  4. al meu e asta:

    1. Maestru si Margareta (Bulgakov)
    2. Magicianul (John Fowles)
    3. Toata seria Cronicile Vampirilor (Anne Rice)
    4. Dama cu camelii (Al. Dumas Fiul)
    5. Shogun

  5. 1. Doamna de Monsoreau şi Cei Patruzeci şi Cinci (Alexandre Dumas);
    2. Mândrie şi Prejudecată (Jane Austen);
    3. Lady of Hay (Barbara Erskine);
    4. Kiss of the Highlander (Highlander, #4, Karen Marie Moning);
    5. Lo Que Dure la Eternidad (Nieves Hidalgo);
    6. Dark Desires After Dusk (Immortals After Dark, #5, Kresley Cole);
    7. Halfway to the Grave (Night Huntress, #1, Jeaniene Frost);
    8. The Warrior (Nicole Jordan);
    9. Moartă pentru toţi (vol. 4 din Vampirii Sudului, Charlaine Harris);
    10.Mulţumesc pentru Amintiri (Cecelia Ahern).

    Cam acesta ar fi topul meu, în momentul de faţă. Peste o lună s-ar putea să-l modific🙂.

  6. Imii sa vedem….
    Harry Potter
    La Medeleni
    Imagine in Oglinda
    Norocul este o femeie
    Toate cartile semnate J.D.Robb (alias Nora Roberts) care o au ca protagonista pe detectiva Eve Dallas
    Geamana de foc
    Geamana de gheata
    Fratele Grimm
    Codul lui Da Vinci
    Ingeri si Demoni

    Cred ca ma opresc aici desi as putea continua inca mult, pentru ca sunt foarte multe carti care mi-au placut si recunosc ca am o mare slabiciune pentru toate cartile care contin mistere.

  7. Top 10
    1. Martorul mut(Agatha Christie)
    2. Chimie perfectă(Simone Elkers)
    3. Jane Eyre(Charlotte Bronte)
    4. Mândrie și prejudecată (Jane Austen)
    5. Cu fiecare zi (Danielle Steel)
    6. Povara minciunii(Kate Walker)
    7. Bâlciul deșertăciunilor(William Makepeace Thackeray)
    8. Ben Hur(Lew Wallace)
    9. Nu sunt eroină(Noelle Henry)
    10. Dragostea nu moare(Oliver La Farge)

    Am ales aceste cărți în funcție de câte sentimente mi-au trezit citindu-le și cât de mult mi-au plăcut. Top 5 acesta este. De la 5 în colo, pozițiile pe care se situează acele cărți pot diferi pentru că mi-au plăcut în aceeași măsură.
    O zi frumoasă!

  8. Uuu.Foarte interesanta rubrica noua🙂.
    Top 5 la mine (cu greu alese) ar fi…

    Edenbrooke
    Chimie perfecta
    Damnare
    Ingerul noptii
    Fortele raului absolut

    Dar nu in ordinea asta.Habar nu am in ce ordine,pentru ca le iubesc ! Si ar mai fi,dar ai spus 5 :o3 :)). Te puup!

Lasă un răspuns

