Citatele mele preferate #16

A mai trecut o saptamana de cand am postat citate asa ca vin cu o noua serie. Voi incerca pe cat posibil sa reiau rubricile de sambata si duminica, cele cu citate si cu serii celebre. Am atatea idei pentru rubrica a doua incat nici nu as sti cu ce sa incep. Pana una alta va prezint cateva citate frumoase din Divergent.

„Prefer sa mor,decat sa fiu pustie pe dinauntru,ca toti cei ramasi in afara factiunilor.”

„Fata pe care o vedeam pe furis in oglinda era Beatrice, cea care tacea la masa de seara.Aici e cineva cu o privire care mi-o sustine pe-a mea, nevrand s-o mai lase: e Tris.”

„Daca Eric e de parere ca am facut bine ceva, inseamna ca sigur am gresit.”

„Esentialul nu e sa fii fara frica.Asa ceva e imposibil.E sa inveti cum sa-ti controlezi frica,si cum sa te eliberezi de ea, acesta e esentialul.”

„Tu chiar vrei sa discuti cu mine despre ce este corect?Inteleg ce te nelinisteste ,Peter.Intamplarea de azi-noapte dovedeste cu certitudine ca esti un las mizerabil.Prin urmare,acum stim cu totii , „continua Four, calm, „ca tie ti-e frica de o fata scunda si slaba din Abnegatie.”

Undeva,in interiorul meu,exista o persoana miloasa,iertatoare.Undeva,exista o fata care incearca sa inteleaga prin ce trec oamenii,care e constienta ca oamenii fac fapte rele si ca disperarea ii mana spre locuri mai intunecate decat si-au imaginat vreodata.Jur ca ea exista, si sufera pentru baiatul macinat de remuscari din fata mea. Dar dac-ar fi s-o vad,n-as recunoaste-o.”


3 thoughts on “Citatele mele preferate #16

  1. ” Poate ca toti ar trebui sa facem mai multe, zice el, dar suntem doar nevoiti sa lasam ca vinovatia sa ne aminteasca mereu ca trebuie sa ne comportam mai bine data viitoare”
    Mie mi-a placut si asta ;;)

Lasă un răspuns

