In my mailbox #20

Incep sa vreau sa am si eu un pat din acela care in loc de lada are rafturi de biblioteca sub el🙂 Ar fi genial! Sau poate asa ceva?

In orice caz ar fi placut doar sa tragi un sertar sau sa intinzi mana si sa iei cartea dorita🙂 Am mai adaugat cateva carti in biblioteca saptamana trecuta pe care am zis sa vi le arat si voua. Cand ma gandesc ca nici macar nu au ajuns inca romanele pe care le-am comandat de ziua Elefant.ro tot ce pot spune este „Ouch”. Or sa ajunga pe biblioteca🙂

– De la Kristen Simmons si Tor Teen am primit Article 5. Thank you very much🙂
– De pe siteul Litera mi-am luat Umbra Noptii, Casa Noptii: Iertarea si Clopotele
– De la Shauki am primit Spulbera-ma. Multumesc mult de tot!

Si pe final o intrebare pentru voi: ce carti ati mai adaugat in biblioteca sau ce carti planuiti sa adaugati in biblioteca?🙂


8 thoughts on “In my mailbox #20

  1. În luna iunie mi-am tot adăugat cărţi în bibliotecă, nici nu ştiu când o să reuşesc să le citesc. Şi tot mai vreau să-mi cumpăr (am auzit numai de bine despre „Cele 50 de vicii ale Domnului Grey” şi sunt curioasă în privinţa cărţii, am primit-o pentru kindle acum 2 zile, în spaniolă).
    O să scriu doar ultimele două cărţi primite „Regina Sudului” de Arturo Perez-Reverte şi „Invidie” de Anne Godbersen. Bineînţeles, şi cinci cărţi de la editura Nemira, de la secţiunea „lichidare stoc”, din care de abia aştept să citesc Labirintul Rozelor (prietena mea cea mai bună a fost foarte încântată de carte).

Lasă un răspuns

