Serii Celebre #12: Harry Potter

M-am abtinut, m-am abtinut, dar nu am putut sa mai rezist. Am zis ca o sa astept pana sa prezint Harry Potter si Stapanul Inelelor, intrucat, fiind seriile mele favorite voi fi foarte probabil extrem de subiectiva. Insa, am revazut in weekend Harry Potter si Talismanele Mortii Partea I si am decis ca este cazul sa ii dau Cezarului ce este al Cezarului. Deci, urmatoarea serie celebra pe lista de recenzii este Harry Potter. Aceasta serie intra in randul celor care au fost citite si recitite, pana cand cotoarele cartilor au inceput sa se desire si paginile sa zboare😀

Mic rezumat: Harry Potter este un baiat nu tocmai normal. Nepunand la socoteala faptul ca este vrajitor si ca studiaza la Scoala de Vrajitorie, Hogwarts, el este cel care l-a facut sa dispara pe Lordul Cap-de-mort. In timpul celor 7 ani la Hogwarts el se va bate cu troli, serpi si paianjeni uriasi, varcolaci, dragoni si cu insusi Cap-de-Mort aproape in fiecare an.

Citate: “The truth is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with caution.”

 “Fear of a name only increases fear of the thing itself.”

Besides, the world isn’t split into good people and Death Eaters. We have all got both light and dark inside us. What matters is the power we choose to act on. That’s who we really are.”

Parerea mea: Am iubit Harry Potter ( v-am zis ca sunt subiectiva, chiar nu am ce face ). Am crescut cu Harry Potter si am citit primele volume la o varsta cand eram convinsa ca urma sa vina o scrisoare legata de piciorul unei bufnite si pentru mine. Casa mea de suflet a fost intotdeauna cea a Viperinilor ( nu cred ca va asteptati la asta :)) ). Am apreciat faptul ca pe masura ce au trecut anii in carti, autoarea nu numai ca si-a maturizat personajele, dar si-a maturizat si scrisul. Totul a devenit din ce in ce mai complex, intrigile din ce in ce mai complicate si tragediile tot mai dureroase.

Cred sincer, ca in ceea ce priveste seria Harry Potter, daca o citesti pici in una din urmatoarele categorii: ori o iubesti, ori o urasti😀 Personajele sunt in mare slefuite in jurul trasaturilor de caracter pretuite de casele lor: Cercetasii si curajul, Ochi-de-soim si inteligenta, Viperinii si ambitia, Astropufii si loialitatea. Cu toate aceste, fiecare straluceste in propriul sau fel si iese in evidenta dintr-un motiv sau altul. +

Pros: Personajele, actiunea, diversitatea vrajilor si a speciilor de animale magice, descrierile superbe si portretele care vorbesc.

Cons: Nu pot pricepe pana in prezent de ce a fost profetia aceea nenorocita atat de importanta incat a trebuit sa moara unul din personajele mele preferate.


14 thoughts on “Serii Celebre #12: Harry Potter

  1. Harry Potter este pur şi simplu seria care mi-a deschis orizontul către supranatural. Au fost primele cărţi de acest gen citite şi nu cred că, până în prezent, a mai fost vreuna la fel de bună sau mai bună. Pur şi simplu a fost originală şi extrem de interesantă. Am citit volumele de 3 ori până acum şi le-aş citi la nesfârşit. Cum spuneam, au fost primele cărti cu supranatural pe care le-am citit, dar cred că şi cele mai reuşite. Mă bucur că şi ţie ţi-au plăcut.

  2. eu am citit seria asta cand trecusem de adolescenta dar asta nu m-a impiedicat sa ma atasez sufleteste de personaje si sa o iubesc!mereu am crezut ca voi face parte din cercetasi dar surpriza pe pe pottermore sunt la…ochi de soim!p.s.:imi plac recenziile tale!

  3. Eu intotdeauna am preferat Cercetasii, dar apoi mi-am facut cont pe Pottermore si am nimerit la Viperini. Ca sa nu mai spun ca prietenele mele imi spun ca seman cu Voldemort (nu fizic, slava cerurilor)

    1. Aoleo! Nu stiu daca a semana cu Voldemort este o insulta, un compliment sau undeva la mijloc😀 Eu am momentele mele cand sunt ca Snape, sarcastica pana la extrem.

      1. Eu as spune sa o iei ca pe un compliment. Dupa cum a spus si Ollivander :” After all, He-Who-Must-Not-Be-Named did great things” si era genial, asta nu avem cum sa negam😀

Lasă un răspuns

