Multe anunturi! :)

Am multe anunturi pentru voi astazi🙂

– Pentru castigatotii concursului „Touching the surface”: Am pus sambata la posta premiile voastre asa ca in cateva zile maxim trebuie sa ajunga;

– Pentru castigatorii concursurilor fulger: Am pus azi la posta coletele, cam in 3 zile trebuie sa primiti aviz🙂

– Pentru toti cititorii blogului: duminica voi pleca in vacanta la Calimanesti timp de o saptamana. Ma voi intoarce duminica cealalta cu forte proaspete si o serie noua de recenzii. S-ar putea sa am internet si la Calimanesti, dar nu stiu cat timp voi avea sa postez.

Si inca un anunt de final😀 Blogul are un nou sponsor, deci va puteti astepta la si mai multe recenzii si concursuri.


17 thoughts on “Multe anunturi! :)

  1. Mulţumim pentru cadouri! Ale mele au ajuns astăzi, am purtat la muncă brăţara, este drăguţă foc🙂.. Semnul de carte, cel micuţ, este funny rău de tot..
    Felicitări pentru sponsor, vom avea parte de recenzii interesante, la cărţi interesante..🙂.

Lasă un răspuns

