In my mailbox #22

Va spuneam eu la ultima rubrica de genul acesta ca trebuie sa imi mai vina o serie de carti care au fost comandate la precomanda. Iata ca au venit, chiar la timp as putea zice, putand astfel sa vi le arat si voua. De asemenea mai am cateva surprize.

– Vrajitor si Vrajitoare de James Patterson

– Disparuti de Michael Grant

– Chemarea Ingerului de Guillaume Musso

– Nono de Renata Carageani

De asemenea, am primit de la AdevarulShop, noul sponsor al blogului, un pachet cu patru carti🙂 Va puteti astepta la ceva recenzii in plus pe viitor plus un concurs care va avea ca premiu cartea „Casa de pe plaja”.

– Casa de pe plaja de Jane Green

– Fratii Karamazov vol I. de F.M. Dostoievski

– Ratiune si simtire de Jane Austen

– Julieta de Anne Fortier

– Plus semne de carte de la Gina Damico


5 thoughts on “In my mailbox #22

  1. Super achizitiile si cartile de la Adevarul😀 Sunt curioasa cum este Disparuti dar si Nono❤ Cartea asta m-a atras de cand a aparut insa nu am apucat pana acum sa o inspectez pe la librarie. Sper ca e ceea ce simt eu ca ar trebui sa fie ca sa o cumpar😀
    Si Chemarea Ingerului suna interesanta😕 Lectura placuta :)) Ca ai mult de recuperat :-"

  2. Eu aştept recenzia la Fraţii Karamazov, am auzit numai de bine despre carte. De asemenea, aştept părerea ta despre Raţiune şi Simţire. Mie mi-a plăcut cel mai mult Mândrie şi Prejudecată din cărţile lui Jane Austen, din această colecţie.🙂
    Cred că, m-ar pasiona să citesc Julieta şi Casa de pe Plajă.
    Despre Dispăruţi nu ştiu ce să zic, am început demult să mă satur de cărţi pentru adolescenţi.

Lasă un răspuns

