Intrebare pentru voi

Hey! Ce faceti? Eu ma topesc de cald chiar daca sunt la munte😦 As vrea sa vad si eu o ploaie strasnica cu tunete si fulgere. Din pacate nu am parte de asa ceva – nici macar de un amarat de aer conditionat – asa ca trebuie sa multumesc cu putin curent si cu pepene semi-rece. Pe de alta parte am avut timp sa citesc o groaza asa ca in curand voi posta patru recenzii pentru:

– Micutele Mincinoase volumul 1
– Uratii
– Aniversare cu nabadai
– Vrajitor si Vrajitoare

Pe care o vreti prima?

Acum, inainte de a incheia si a va lasa si o melodie, am o intrebare pentru voi: Care sunt autorii vostri preferati? Puteti face un top 10 sau chiar un top 5? Eu cu siguranta nu m-as putea multumi nici macar cu un top 10, insa mai mult ca sigur, in orice top as face, i-as adauga pe Alexandre Dumas, J.R.R.Tolkien, James Clavell, J.K.Rowling, Maggie Stiefvater, C.S.Lewis, Suzanne Collins, Charlotte Bronte, Maurice Druon si Jane Austen.

Voi pe cine puneti in top?


13 thoughts on “Intrebare pentru voi

  1. Topul meu actual, poate mai postăm şi peste câţiva ani🙂 ….

    1. Alexandre Dumas (personajul meu preferat din cărţile citite până acum fiind Chicot, din „Doamna de Monsoreau” şi din „Cei patruzeci şi cinci”);
    2. Kresley Cole;
    3. Nicole Jordan;
    4. Karen Marie Moning;
    5. Mary Jo Putney.
    …..eu mi-am lăsat loc să mai adaug🙂.

  2. Distractie placuta la munte! Sper sa iti dea si tie o ploaie acolo cat mai stai😀 Si eu ma clocesc insa ieri si azi m-am bucurat de niscai ploaie😀 Cat sa se racoreasca nitel.. afara… ca in casa nu se poate sta :-”

    Top.. greu de zis😀 Insa voi face unul in functie de cartile pe care le am la sufletel❤
    *J.K.Rowling // *Alexandra Adornetto // *Maureen Doyle McQuerry // *C.S.Lewis // *Lisa See // *Angie Sage // *Yuki Obata(autoare de manga pe care o ador) // *George Bacovia // *Carolyn Keene(cine nu iubeste Nancy Drew? :D) // *Katherine Patterson … si uite ca am ajuns la 10 autori(nu imi vine sa cred) si as mai putea continua… insa la unii autori inca nu pot sa ma pronunt😀 Foarte greu sa faci un top 10 daca ai citit multe carti la viata ta.

    Super melodia❤ Chiar imi era dor de Within Temptation. Au niste melodii superbe :]

  3. Sunt foarte curioasa sa aflu parerea ta despre Uratii. Mie mi-a placut tare mult seria, dar am vazut ca parca nu a fost foarte discutata…

    Cat despre autorii preferati..nu cred ca poti considera ca un scriitor a devenit preferatul tau dupa doar o carte sau o serie, ci abia atunci cand i-ai citit mai multe opere si iti dai seama ca intr-adevar, te regasesti aproape in tot ceea ce scrie. Plus ca altfel ai avea sute de autori preferati, nu? Asadar, din punctul meu de vedere, autorii ce au publicata o singura serie sau un singur roman sunt exclusi din start din top, oricat de interesanta ar fi cartea lor. Si ajung in sfarsit la raspuns, ca iar m-am intins la vorba :))
    Din Romania: Marin Preda, din afara: Stephen King.

  4. Cel mai mult as vrea sa postezi recenzia de la Vrajitor si vrajitoare, pe care as vrea sa o citesc, dar inca nu sunt pe deplin sigura ca merita. De asemenea, as dori sa citesc recenzia ta la MM deoarece mie mi-a placut mult si sunt curioasa in legatura cu parereea ta.

    Un top al autorilor pentru mine ar fi:
    -Sara Shepard
    -L.J.Smith
    -Abrey Clark
    -Maggie Stiefvater
    -Rachel Caine
    -C.C.Hunter
    -Suzanne Collins

    Si…cred ca am omis pe cineva dar nu-mi mai amintesc

  5. Eu as vrea intai Uratii, apoi Vrajitor si apoi The Ashleys.

    1. Kelley Armstrong
    2. Charlaine Harris
    3. James Patterson
    4. Simone Elkeles

    Well, atat🙂 Nu zic ca restul cartilor nu mi-au placut, insa nu m-au impresionat destul de mult incat sa le spun ” wow! „. Poate as baga undeva pe la locul 6/7 Blestemul Focului. Dar inainte, locul 5 ramane gol. Sper sa-l umplu:))

  6. Uuunde la munteee ? Vreau si eu ! M-am saturat groaznic de tare de caldura asta ingrozitoare.. Pentru mine topul autorilor e Mission Impossible dar printre ei se numara J.K.Rowling , John Green , Lauren Oliver , Cecilia Ahern …

  7. Abia aştept recenziile :X
    Nu am un singur autor preferat🙂 Îmi plac mult Richelle Mead, Maggie Stiefvater, Stephen King, Suzanne Collins, Kelley Armstrong, Tahereh Mafi, ş.a.m.d.

  8. O1. Hmm..Vrăjitor și Vrăjitoare; sunt curioasă de ce părere ți-a lăsat.
    O2. Scuze, dar chiar nu pot face niciun top. Oricum, toți autorii au ceva special,.🙂

  9. Eu as vrea sa incepi cu MM❤ !
    Autorii mei preferati…hmm.Pai ar fi: Lauren Kate,Juliane Donaldosn,Becca Fitzpatrick,Ioan Slavici,Simone Elkes,Suzanne Collins,Kelley Armstrong si ar mai fi o gramada ! Nici macar in top nu i-am pus,pentru ca nu prea pot alege :o3

  10. hmm topul meu ar fi cam asa:
    1. Stephen King
    2. Haruki Murakami
    3. Vladimir Nabokov
    4. Vladimir Sorokin
    5. Alexandru Vakulovski
    6. Nietzsche
    7. Pascal Bruckner
    8. Emil Cioran
    9.Gabriel Garcia Marquez
    10. Lolita Pille
    Nu e chiar un top corect, dar acestia sunt primii 10 autori preferati, de la care am citit majoritatea cartilor aparute🙂

  11. Pai sa vedem Top 10 dar ordine aleatoare🙂 1. Nora Roberts alias J.D.Robb, 2. Elizabeth Adler, 3. James Patterson (pentru cei care nu stiu inainte de a scrie fantezie el e un mare autor de romane politiste), 4. Julie Garwood, 5. J.K Rowling, 6. Ionel Teodoreanu, 7. Autorii seriei negre de la GSP – scriitorii nordici pentru care am facut o pasiune, 8. Dan Brown, 9. Craig Russell, 10. John Saul

  12. N-am nici cea mai vaga idee cu cine sa incep.
    Poate asa…
    1. Richelle Mead
    2. Kelley Armastrong
    3. Rachel Caine
    4. Alexandre Dumas
    5. Ionel Teodoreanu
    6. J.K.Rowling
    7. Maggie Stiefvater
    8. Suzanne Collins
    9. Dan Brown
    10. Rdu Tudoran
    Mai sunt si altii, dar am incercat sa ma limitez la cei din care am citit mai multe carti, nu doar una, cu exceptia lui Radu Tudoran.

Lasă un răspuns

