Semne de carte <3

Intrand pe blogul lui Sayuki, am dat peste o postare foarte draguta despre semnele de carte. Apoi, pe blogul lui Rose, am primit ordin (😀 ) sa postez colectia mea de semne de carte, deoarece am citit postarea ei. Deci, fara alte adaugiri, acestea sunt:

– Diverse semne de carte de la Leda sau Rao.

– Aici am doua semne de carte de la Nijikon ( Conventia anuala a fanilor anime ) si un semn de carte metalic foarte tare pe care l-am primit cadou

– Colectia de semne de carte din strainatate🙂 Pe astea nu le prea folosesc, poate doar din cand in cand in momentele cand chiar nu am nimic altceva la indemana.

– Primele doua semne de carte de aici, cel roz si cel cu Ceai la Cotroceni sunt cele mai folosite saracutele de ele. In afara de acestea folosesc foi de hartie, pixuri, agrafe si orice imi cade in mana la momentul respectiv.


8 thoughts on “Semne de carte <3

  1. Foarte dragute semnele de carte❤ Dark Light chiar arata bine😀 Nici eu nu prea folosesc semnele de carte din strainatate :)) Poate daca o sa imi iau cartile care corespund semnelor de carte…😀

Lasă un răspuns

