Premiu si leapsa <3

Am primit un premiu foarte dragut de la Crisa si o leapsa foarte interesanta. Hai sa vedem despre ce este vorba, vreti?

REGULI:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag
5.  Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi!
2. 
1. Am o pisica roscata.
2. Imi plac foarte mult animalele si as vrea sa imi deschid un adapost.
3. Florile mele preferate sunt trandafirii.
4. Am ochi caprui.
5. Imi place sa ma imbrac in mov, rosu, negru, albastru sau combinatii.
6. Harry Potter este cartea copilariei mele.
7. Am adorat intotdeauna Viperinii.
8. Ma cheama si Elena ( dar nu folosesc numele ).
9. Anime-ul meu preferat este Death Note.
10. Vreau sa fac criminalistica.
11. As fi vrut sa fac inot de performanta.
3. (I) – de la Crisa
1. Care e filmul tău preferat?
Toata seria „Stapanul Inelelor”
2. Ce tip de bloguri urmărești?
Urmaresc in principal bloguri despre carti.
3. În ce an ți-ai fi dorit să te naști?
Candva in epoca Renascentista.
4. Ai alergii? Care?
La praf, la polem si la par de animale, dar nu de pisici sau caini.
5. Caracterizează-te într-un cuvânt.
Realista.
6. Care e cea mai mare reușită a ta?
Habar nu am… sunt mai multe.
7. Un lucru care te face fericit.
Ploaia! Ati vazut cat de cald este afara?
8. Ciocolata preferată?
Cu menta!
9. Jetix sau Disney?
Fox Kids!!! Care din voi si-l mai aminteste!
10. În ce oraș ai vrea să te afli acum?
Edinburgh.
11. Care e ultima carte citită?
Vrajitor si Vrajitor de James Patterson.
3.(I.II) – de la Emy si Morwen
1.Care e starea cel mai des intalnita in comportamentul tau ?
Dark and gloomy, cel putin asa am fost caracterizata de o prietena.
2.Crezi în apocalipsa zombie? Dacă da, cum crezi că va fi?😄
Nope! Daca ma intrebi pe mine va fi multa, multa gheata.
3.Ai vrea sa schimbi ceva la viata ta? Ce anume?
As vrea sa o fac mai putin monotona.
4.Dacă ai fi într-un univers paralel cum crezi că ar fi viaţa ta (p.s. într-un univers paralel totul este invers)
Daca ar fi cum vreau eu, as fi hoata, as putea sa manuiesc focul si as scoate peri albi regelui/reginei de acolo.
5.Crezi in reincarnare?😀
Sincera sa fiu, da.
6.Care este filmul tău preferat şi de ce? :3
Stapanul Inelelor pentru ca iubesc cartile.
7.Daca ai putea sa citesti mintile celor din jurul tau,care ar fi prima victima?
Unul din profesori la unul din examene.😀
8.Dacă ai putea să omori pe oricine fără să fi prins/ă, pe cine ai vrea să omori?😄
Pe nimeni!
9.Iti place numele tau ?
In majoritatea zilelor, da.
10.Care este melodia care te descrie cel mai bine? 
11.Daca ai fii presedintele Romaniei pentru o zi,care ar fi prima cea mai nebuna regula pe care ai aplica-o?-fara consecinte,de data asta :)) !
Oh, as reforma invatamantul cu siguranta! Mai ales examenele de bacalaureat si materia de liceu… nu stiu daca as aplica vreo regula nebuna, dar cu siguranta as scoate anumite elemente din matematica de clasa a 12-a.
3. (II)
1. Care este tara ta preferata?
2. Care este inghetata ta preferata?
3. Ce muzica iti place sa asculti?
4. Iti place sa mergi la munte sau la mare?
5. Daca ai putea sa ai o putere care ar fi?
6. Daca ai putea sa schimbi un an, care ar fi?
7. Zi un lucru care te enerveaza.
8.Un film care te-a dezamagit?
9. Postul de televiziune preferat?
10. Inchide ochii! Care e prima imagine care apare?
11. Care e prima carte citită?
4. 
Dau mai departe leapsa:

6 thoughts on “Premiu si leapsa <3

Lasă un răspuns

