Vrute si nevrute

Ce mai faceti? Cum petreceti in vacanta? Eu momentan bomban indelung intrucat m-am impiedicat si am dat cu mana in perete. Nu pare cine stie ce, dar problema este ca s-ar putea sa-mi fi fracturat/fisurat un os de la palma. Deci yey, scriu cu o singura mana si pe cealalta o menajez cat pot😦 Ati avut vreodata probleme cu oase rupte, entorse sau cazaturi mai urate?

Pe de alta parte m-am hotarat sa scriu ceva mai serios si stiu ce voi scrie. Am in mare parte povestea formata, dar trebuie sa ma documentez despre istoria Frantei ( stie cineva niste carti bune de istorie pentru sec XVII ). Nu voi renunta la Aripi de Cenusa, dar voi incerca sa ma ocup de ele in paralel. Sper sa nu ma plictisesc pe parcurs.

Pentru a incheia, va las un videoclip cu una din melodiile mele preferate, „October and April” cantata de „The Rasmus” si unul din jocurile mele preferate „Dragon Age 2.”


5 thoughts on “Vrute si nevrute

  1. Sper ca ti-a trecut mana😦 Maseaz-o bine cu o crema ceva. Eu nu am avut probleme cu oase rupte.

    Succes cu scrisul!😀 Din pacate nu stiu o carte despre istoria Frantei. Sunt sigura ca poti gasi pe la biblioteca/ pe net ceva bun.

    ~~ mi-a placut mult melodia❤

    1. Imi trebuie ceva mai complex decat Google sau romanele lui Dumas din pacate. O carte despre monarhii Frantei, viata Annei de Austria si a Mariei Tereza, si istoria Parisului in secolul XVII mi-ar trebui pentru tot ce pun eu la cale. Mai ales perioada cand au fost desfiintati muschetarii si garzile Cardinalului si transformati in Garda Regala.

Lasă un răspuns

