Magia unei serii: Harry Potter

„Draco Dormiens Nunquan titillandus.” – Nu gadilati niciodata un dragon adormit.

Cand am inceput sa citesc pentru prima data Harry Potter, la putin timp dupa ce a aparut in Romania, aceasta fraza mi-a sarit in ochi din start. A durat ceva vreme pana am aflat ce inseamna, iar atunci eram deja prinsa in magia acestei serii de romane. Nu cred ca va mai exista vreodata o serie pe care sa o astept cu sufletul la gura, sa numar zilele pana la aparitia unui nou volum sau a unui noi film. Harry Potter m-a prins de la prima pagina si m-a tinut strans in mrejele magiei pana la ultimul film. Chiar imi pare rau ca s-a terminat si as vrea ceva, orice, care sa continue aceasta serie.

Am citit primul volum din Harry Potter cand eram in clasa a 3-a si pe ultimul cand eram in a 10-a. Harry Potter si Talismanele Mortii s-a lansat in engleza, la noi, la 2 noaptea, in acelasi timp cu volumele din Marea Britanie. La 9 dimineata a doua zi eu aveam carte… reuseam sa o termin pana la 11 seara.

Cand am inceput seria personajul meu preferat a fost bineinteles Harry… pana am terminat-o acel loc a fost luat pe rand de Remus Lupin, Sirius Black si Severus Plesneala🙂 Nu va asteptati la asta nu? Cu aceasta serie am ras, am plans si am simtit magia pana in adancul sufletului. Daca as fi fost la Hogwarts mi-ar placea sa cred ca as fi fost la Viperini🙂 Prea sunt neintelesi unii din ei saracii, mi-ar placea sa demonstrez ca sunt si Viperini buni, plus ca sunt destul de sireata de felul meu.

Sper ca nu v-am plictisit. Poate cei care nu au citit aceasta serie superba, ii vor da acum o sansa. Sunt foarte fericita ca am putut sa particip in acest tur al blogurilor🙂 Fiecare din cei care va lasa un comentariu va primi cele 7 volume ale seriei in format ebook daca le va vrea.

Indiciu: Numele urmatorului blog seamana cu Veritas.


11 thoughts on “Magia unei serii: Harry Potter

  1. Harry potter, cine nu ar da orice sa citeasca macar o data aceasta serie? Eu una stiu ca nu m-am dat in laturi de la nimic sa nu o citesc de doua ori cel putin si la varste diferite, de fiecare data era mult mai speciala si fascinanta , cred ca o intelegeam diferit.Hm, inca ma gandesc serios sa le cumpar din nou, de s-ar ieftinii ar fi genial.

  2. Pff, ador seria, ador seria, ador seria. Personajul meu preferat a fost de la bun început – și de la bun sfârșit, hehe – Ron, deși e cam dificil să explic de ce. Știu doar că îmi place foarte mult de el, e un personaj foarte complex, ca și Harry, Plesneală, Sirius și Dumbledore, de altfel.😕

  3. Stiai ca la fiecare 30 de secunde cineva incepe sa citeasca o carte HP?:)) si ca toata lumea recunoaste tema lui Hedwig cand o aude?:))

    1. Mi se pare si mie foarte interesant. Tema o recunosteam si eu de fiecare data cand o auzeam la tv sau in unele videoclipuri :))

Lasă un răspuns

