In my mailbox #23 si In plic #5

Astazi cand am ajuns acasa ( am fost la tara intr-un weekend prelungit ) am avut parte de o surpriza extrem de placuta cand am deschis cutia postala. Mi-au venit multe colete din strainatate pe care le asteptam de ceva vreme si de abia astept sa ma apuc de cartile in cauza.

– The Peculiars de Maureen Doyle McQuerry

– Angelina’s Secret de Lisa Rogers

– Oldsoul de Dan Haring

– House of Shadows de Rachel Neumeier

– The Syndicate de Shelena Shorts


– De asemenea am mai primit de la Laurisa White Reyes semne de carte cu The Rock of Ivanore, de la Kathleen Peacock am primit semne de carte cu Hemlock si de la Lisa Rogers am primit toate celelalte swag-uri. ( cine vrea un concurs de swag-uri? )

Siiiii….

– Asterix: The Twelve Tasks si Asterix the Gaul

– Albumul Love is dead de Kerli ( m-a facut Crisa curioasa )

– De pe http://caaarti.wordpress.com/ am luat Zodia Indragostitilor si Mostenire Ucigasa.

Voi ce ati mai adaugat in biblioteca de curand?


12 thoughts on “In my mailbox #23 si In plic #5

  1. ai parte de niste surprize geniale…cred ca te invidiez pentru lucrul acesta…intr-o zi poate ne vei arata biblioteca ta..adica o poza cu toate cartile tale aranjate frumos..adica imi imaginez eu ca sunt aranjate frumos..lectura placuta, asta daca nu le-ai devorat deja..

    1. Sigur🙂 Cred ca voi face o postare chiar maine, de mult timp aveam de gand, dar acum ma pot lauda putin si cu raftul meu de carti in engleza🙂 Mai am din ele. Am atatea incat nici nu stiu de care sa ma apuc mai repede. Acum citesc 13 plicuri albastre.

  2. Lectura placuta :D:D Ti-a venit in sfarsit The Peculiars :))
    Super cartile😀 Oldsoul am vazut–o si eu mai demult dar nu gasisem mail-ul autorului :))
    Zodia indragostitilor am citit-o mai demult. E interesanta.
    And Kerli is a ncie singer xD Insa doar cateva melodii de-ale ei imi plac mai mult.

Lasă un răspuns

