30 Days Challenge: Day 1

Unde te vezi peste 10 ani

Am sarit peste prima idee din 30 days challenge, dar ma voi intoarce la ea la un moment dat. Deci, unde ma vad eu peste 10 ani? Utopic vorbind, ma vad undeva  in Scotia, cu o casuta rustica si o gradina de trandafiri, un foc arzand in semineu, o biblioteca pana in tavan plina cu romane clasice sau mai putin clasice si o mansarda. Logic vorbind, sper sa ma hotarasc ce anume vreau sa fac in viata, poate sa intru in industria jocurilor video si sa imi public propriul roman. Mi-ar placea sa ajut la crearea a ceva de genul urmator:

Sincer acum! Daca vreti sa jucati un role playing game genial cu o poveste demna de romanele fantasy, jucati Dragon Age Origins! Este ceva aparte! Poate ii voi face si o recenzie curand, eu sincer l-am adorat.


5 thoughts on “30 Days Challenge: Day 1

    1. Sincera sa fiu, ma gandesc cu nostalgie la prima mea recenzie de pe blog🙂 Eram numai eu si blogul, impreuna la inceput de drum. Am ajuns destul de departe de atunci.

  1. Uh, o recenzie sună interesant, I’m looking forward to it.
    Îmi place viziunea ta despre viitor, sper ca mare parte să se îndeplinească. Îmi place să cred că dacă un om visează şi-şi doreşte foarte mult un lucru, va reuşi ce şi-a propus.

Lasă un răspuns

