Book Lovers Challenge: Day 1

Provocarea de azi: 1.      Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?

Cum a inceput pasiunea mea pentru carti? Sincera sa fiu, pasiunea mea pentru carti a inceput oarecum fortat in clasa a treia. Mergeam la tara si, tinand cont ca pe vremea aceea la tara existau doua posturi mari de televiziune: Tvr 1 si Tvr 2, am decis ca imi trebuie ceva pentru a nu ma plictisi. Ca urmare am cerut carti😀 Am primit un pachet de 4 carti: inceputul seriei Cavalerii Pardaillan. Aceasta serie m-a captivat pana la final, fiind urmata apoi de alte romane de capa si spada precum Cei trei muschetari si Dupa douazeci de ani.

Insa, romanele care m-au facut sa indragesc cu adevarat lectura si cititul au fost: Harry Potter si Piatra Filozofala, Harry Potter si Camera Secretelor, Hobbitul ( =)) eu am citit versiunea aceea veche, veche de la Biblioteca pentru toti unde elfii erau iele ) si Ciresarii. De atunci nu m-am mai oprit! Am descoperit o serie de lumi magice care au alungat monotonia zilelor obisnuite.


14 thoughts on “Book Lovers Challenge: Day 1

  1. Şi la mine a început cam cu aceleaşi cărţi. Exact ca la tine, şi la mine la ţară tot ăstea 2 posturi TV erau şi decât să mă uit la talk-show-uri politice sau altceva, mi-am luat cărţi din bibliotecă. Iniţial Micul prinţ, pe care totuşi nu l-am terminat niciodată şi pe urmă cărţile de Jules Verne şi Alexandre Dumas, cel din urmă încă fiind printre autorii mei preferaţi.
    Şi adevărata pasiune şi îndrăgire a cărţilor a început cu Eragon, prima carte pe care am cumpărat-o din banii strânşi de mine, Harry Potter şi piatra filozofală şi Cireşarii. Uneori mă doare inima când aud pe cineva spunând că Cireşarii este o carte urâtă. Nici nu ştiu ce pierd.

  2. Da, cam asa era pe vremuri la tv😀 Daca nu aveam ce citi muream de plictiseala :)) Cavalerii Pardaillan stiu ca le citea o colega in generala si eram curioasa cum sunt cartile insa nu am apucat sa pun mana pe ele😀 Tu si editia antica a Hobbitului =)) Cine stie ce mesaje secrete erau in acea carte :>

  3. Pasiunea mea pentru citit a inceput din trimestrul II al clasei a II-a cu cartea „Coliba unchiului Sam”..Era o carte grea pentru un copil de 8 ani ,care abia incepuse sa citeasca dar am perseverat.Citeam cate un pasaj si povestean mamei,mi-am conturat personajele,rand pe rand si am reusit.Am descoperit in scoala literatura romaneasca de mare valoare si apoi literatura universala.Acum selectez,am tot timpul o carte in geanta pentru eventualele momente libere ,chiar si in metrou… E pacat sa pierd timpul degeaba, o carte foloseste timpul in favoarea mea,ii da valoare,consistenta si ,in sufletul meu ,o bucurie unica..

    1. Cineva rautacios a adaugat malitios ca volumul despre care vorbea Caterina Tudorachje se numea „Coliba unchiului Sam”…Nu.este vorba cred ,despre Cartea „Coliba unchiului Tom” de Harriet Becker Stowe,o carte despre albi si negri, ,despre stapani si sclavi care,cu siguranta au impresionat-o mult pe fetita de 8-9 ani care era Caterina de atunci.Haideti sa fim colegi si prieteni si sa castigam toate premiile de la Niahara’S!

  4. Pasiunea mea pentru carti a inceput din copilarie.Am primit ca premiu, la sfarsit de an scolar ,cartea „Colt Alb” de Jack London.Cum ,atasamentul fata de animale exista deja,s-a accentuat citind aceasta carte si,cum nu aveam bani sa-mi cumpar carti,eram abonata permanent la biblioteca.Am citit povesti si basme mai intai,apoi tot ce-mi cadea in mana.Parintii m-au indemnat si ei catre carte si m-au ajutat cat au putut,Am citit,citesc si voi citi,aceasta fiind una dintre bucuriile vietii mele.

Lasă un răspuns

