30 Days and Book Lovers Challenges: Day 2

Ideea pe baza careia a trebuit sa scriu astazi la 30 days challenge este: Părerea ta despre droguri și alcool. Droguri- NU, NU si iar NU. Prin droguri nu inteleg numai substantele bine cunoscute, ci si drogurile legale si medicamentele stupefiante precum calmantele sau somniferele. Orice ai face, indiferent de vointa pe care crezi ca o ai, la sfarsitul zilei vei vedea ca drogurile sunt mai puternice decat tine. Iar efectele pe care le au asupra organismului sunt devastatoare; numeroase boli care te macina din interior si te omoara inainte de vreme. Deci parerea mea este un mare NU.

In privinta bauturilor nu sunt atat de vehementa, pentru ca s-a demonstrat ca anumite bauturi, in cantitate moderata au efecte benefice asupra organismului. Cu toate acestea, cel mai important este ca persoana care alege astfel de bauturi sa stie ce este moderatia si sa nu se apuce de baut doar pentru a fi cool. Exista si alte metode prin care poti iesi in evidenta, nu trebuie neaparat sa dai pe gat nu stiu cate pahare si sa te trezesti mahmur, pe o banca in parc.

Provocarea numarul 2:  Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău. 

Prima mea recenzie a fost la romanul „The Night Watch” de Sergei Lukyanenko🙂 A fost prima recenzie scrisa pe blog, intrucat de-a lungul anilor am scris mai multe recenzii pentru scoala care nu au ajuns sa fie postate nicaieri. Nu mi-a fost greu sa o scriu, ba chiar m-am distrat, chiar daca trecuse ceva timp de cand citisem cartea. Nu stiu de ce am ales „The Night Watch”, probabil pentru ca a fost prima carte fantasy „altfel” pe care am citit-o. Mi-a lasat o impresie placuta si am zis, de ce nu, hai sa scriu despre ea😀 Fiind doar a doua postare de pe blog, nu eram nici emotionata nici curioasa de parerea cititorilor mei pentru ca la momentul respectiv nu aveam niciunul😀 Era prima recenzie si mi-am auto-adresat-o🙂 Cred ca ramane pana la momentul de fata singura recenzie unde nu a comentat nimeni, dar asta o face mai speciala.


2 thoughts on “30 Days and Book Lovers Challenges: Day 2

  1. Droguri???!!! Nu, din nici un motiv (nici „ca să fii în pas cu gaşca”)!!! Drogul meu, pe lângă cărţi, este fumatul (da, ştiu, că nu face bine la sănătate…) şi, deşi am avut „ocazia”, nu odată, să fumez ţigări „preparate” am zis nu, de fiecare dată. Şi am fost singura care am zis nu.
    Alcool?! Mda, este plăcut să savurezi, din când în când, un pahar sau două cu ceva alcool🙂. Dar cu bun simţ, nu ca să te îmbeţi, să ţi se facă rău, să numai fi conştient de faptele tale.. Mi se pare atât de urât să văd fete/femei bete! Nu este nimic cool în asta! Este disgraţios!!!
    N-am auzit de carte🙂. Dar am să citesc recenzia.

  2. Iata un subiect serios la care trebuie sa participam cu idei constructive,cu pareri ,cu solutii,cu propuneri.Poate ne ajuta si cei ce consuma…nu acuzam pe nimeni dar putem discuta ca oamenii si ne putem ajuta intre noi.

Lasă un răspuns

