30 Days si Book Lovers Challenges: Day 3

Am ajuns la ziua cu numarul trei in cadrul celor doua challenge-uri🙂.  Astazi am tema Părerea ta despre religie la 30 Days Challenge. In ceea ce ma priveste, religia este ceva pe care simti si in care crezi, nu ceva ce iti spune altcineva ca este intr-un fel sau altul. Religia trebuie sa fie ceva care sa te faca sa simti ca ai pe cineva alaturi in cele mai rele momente, nu ceva care sa te chinuie si sa te forteze sa devii cineva care nu esti. Nu suport habotnicii si toate acele persoane care zic „Vai, nu tii post” sau „Vai, asculti muzica satanica” doar pentru ca iti plac melodii hard rock. Serios? Eu nu cred ca acea divinitate care este intr-un anumit plan astral si vegheaza asupra noastra se incrunta doar pentru ca ascult eu hard rock. La o adica, El a creat oamenii si le-a dat minte ca urmare, a inlesnit drumul catre hard rock, jocuri fantasy si alte cele. Sincer, mi-a picat fata cand Papa Benedict a anuntat cu surle si trambite ca „Harry Potter” instiga la vrajitorie. O fi citit macar vreun volum? Deci, in mare asta ar fi parerea mea. Respect orice religie si parerea religioasa a oricarui om atat timp cat nu o da in habotnicism si nu incearca sa-mi indese pe gat parerea lui. Voi ce parere aveti?

~~~~***~~~~***~~~~***~~~~

Provocarea nr. 3: Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.

Of, asta este o intrebare grea. Nu cred ca exista un personaj anume cu care sa ma aseman foarte bine, insa am in comun calitati si defecte cu multe personaje din carti. De exemplu pot spune ca ma aseman putin cu Edmonds Dantes, protagonistul romanului „Contele de Monte- Cristo”, intrucat nu iert usor tradarile, poate chiar deloc, si tin minte mult timp o tradare, iar daca ma pot „revansa” in vreun mod, o fac. Ma regasesc putin in Eowyn din Stapanul Inelelor, fiindca sunt mai bataioasa si mai baietoasa, plus ca ador ideea luptelor cu sabia😀 As putea continua mult in acest fel, dar sincera sa fiu mai mult de o calitate, doua nu am in comun cu personajele din carti. Sunt incapatanata, realista, visatoare, romantica, iute la manie, genul care tine pica, cu capul in nori, impiedicata si timida uneori. Daca stiti vreun personaj care intruneste toate aceste calitati si defecte sunt curioasa care este😀 Voi cu cine va asemanati?


3 thoughts on “30 Days si Book Lovers Challenges: Day 3

  1. Pai, eu sunt catolica, insa nici macar o singura data nu am impus oamenilor in ce sa creada ,respect opiniileoamenilor, atatatimp cat nu ma afecteaza pe mine, sau incearca sa imi schimbe prioritatile. Oricum in grupul meu de prieteni exista tot felul de persoane, unelecredin Dumnezeu. altele sunt atei care dupa parerea mea in unele conditii sunt mult mai presus decat orice asa pretins credincios:).Deci oricum respectele mele pentru oricine stie sa fie om cu toata lumea .Hm, iar asemanarea mea cu diverse personaje cred ca ar fi cu Hermione Granger, Lili din Ashleys ….si ar mai fi un mix asa intre mai multe personaje .In cele mai multe cazuri incerc sa ma identific cu personajele, daca nu gasesc ceva care sa ma atraga la el, citesc cartea cu o oarecare frustrare.

  2. Sunt ateu si nu mi-e teama sa recunosc.Sunt un om milos,ajut la nevoie pe oricine,atat cat pot ,fac ce cred eu ca e mai bine fara teama ca cineva m-ar pedepsi sau pentru a primi recompense. Vad „credinciosi” care nu stiu sa faca o fapta buna,doar critica orice si oe oricine.Daca este credinta,trebuie manifestata prin fapte bune,vorbe bune,gand bun nu prin atatia bani dati pentru orice serviciu religios,biserici ca niste palate ridicate de oamenii saraci ,care abia au ce sa manance ,si pe care ,apoi,preotii le inchid cu cheia ,cu garduri inalte,metalice si cer plata pentru orice.Daca exista un Dumnezeu,pe mine ma iubeste, fiindca ma lasa sa cuget liber,sa aleg ce e bine pentru mine si am noroc in ceea ce fac.Respect pe cei credinciosi,poate asa li s-a impus in copilarie dar, eu sunt un om liber. Libertatea mi se pare cel mai valoros lucru din viata.Libertatea spirituala.

  3. O să încep cu asemănarea mea cu un personaj sau două….🙂, greu de răspuns, acum nu îmi vine nimic în minte, trupul meu se pregăteşte de somn şi sufleţelul meu tânjeşte după o vacanţă de o săptămână la munte… Rămâne în stanb by acest răspuns.
    Referitor la religie, sunt de acord cu ce ai scris mai sus. Cred în Dumnezeu, dar nu împărtăşesc ideile, obiceiurile multor oameni şi nici nu merg la slujbă, trec pe la biserică, din când în când, să aprind o lumânare sau două, când simt eu nevoia. Respect şi celelalte religii, fie musulmană, budistă şamd.. Pentru mine Dumnezeu înseamnă iubire, bunătate, iertare, indiferent cum se numeşte şi, mai cred, că toţi avem acelaşi Dumnezeu.
    Nu cred că ar avea importanţă dacă aş merge la biserică, dacă aş ţine post şamd dacă, sufletul, spiritul meu nu ar simţi toate astea.

Lasă un răspuns

