30 Days Challenge: Day 4

Am sarit peste punctul 4 pentru ca nu am ce scrie acolo si am mers direct la 5. Insa, ma voi reintoarce la 4 si voi intoarce ideea la 180  de grade pentru a spune De Ce NU!

Scrie 30 de chestii interesante despre tine ( o sa dureze ceva )

1. Am ochi caprui, dar din anumite unghiuri par negri.
2. Din cauza a ce am zis la 1) mi s-a spus ca am ochi de vrajitoare😀
3. Imi place sa imi colorez parul si pana acum am avut suvite blonde, roscate, albastre metalic si verzi, iar momentan sunt vopsita in aramiu-roscat.
4. Iubesc romanele de capa si spada.
5. Am avut un caine – brac german cu par scurt – si acum am o pisica – maidaneza get beget.
6. Din clasa a 7-a scriu continuu ( bine nu chiar, nu scriu cand dorm :D). Am o cutie intreaga cu caiete pe jumatate scrise, cu povesti, cu idei si cu poezii.
7. Nu ma pricep deloc la fizica.
8. Imi place hardrockul rusesc si musicalurile frantuzesti.
9. Am vazut Lacul Lebedelor de 3 ori la Opera Romana.
10. Lumea ma crede de 16-17 ani, desi am implinit de curand 21.
11. Am carnet, dar nu ma omor dupa condus. Conduc de nevoie mai mult.
12. Am citit Harry Potter si Talismanele Mortii in 10 ore snur – in engleza.
13. Nu am incredere in oameni.
14. Sunt fascinata, dar in acelasi timp mi-e frica de fantome.
15. Cateodata ma exprim mult mai bine in engleza decat in romana.
16. Stiu franturi de franceza, spaniola si japoneza.
17. Mi-ar placea sa invat germana sau rusa.
18. Imi place sa ma uit la patinaj si la gimnastica artistica.
19. Patinatorul meu preferat este Stephan Lambiel.
20. Am fost la Kings on Ice de 2 ori si mai vreau sa merg.
21. Sunt total anti-talent la facut poze.
22. Am fost descrisa ca fiind „dark and gloomy.”
23. Prefer sa observ decat sa vorbesc cand sunt intr-un grup pentru ca mi-e frica sa nu zic ceva aiurea.
24. Iubesc inotul, chiar daca sunt zodie de foc.
25. Nu stiu sa dansez.
26. Imi place muzica veche.
27. Imi plac filmele romantice cu happy end😀 Plang la cele in care mor personaje.
28. Am stiut intotdeauna ca Severus Snape e BUN!!! ( chiar daca nimeni nu m-a crezut ).
29. As vrea sa existe Hogwarts si sa fiu la Viperini.
30. Imi plac anime-urile si ador sa citesc manga.


5 thoughts on “30 Days Challenge: Day 4

  1. Superb si eu sunt fana harry potter, dar in cazul in care ne-am intalnii chiar si din greseala l-a scoala ne-am cam ciondanii,caci eu iubesc cercetasii;),Seversus a fost genul de om care a tinut atat de mult la Lili incat ar fi facut orice sa protejeze afurisenia aceea de copil ce seamana cu James, uneori ma intrebam daca nu si-ar fi dorit ca Harry sa fie a lui, nu a lui James:)Cred casi mie mi-ar placea sa am ochii caprui si sa fiu confundata cu o vrajitoare, nu cu o regina a dramelor cu privirea rece de gheata .

  2. 30?! Incepem:iubesc animalele,imi plac concursurile de orice fel,mananc (prea multe!) fructe,nu-mi plac calatoriile,imi place muzica,imi place sa dansez, citesc mult,nu mananc carne de oaie,sunt ateu,,imi place sa stau la plaja,iubesc marea,imi place caldura si soarele,,imi plac cartofii prajiti,nu-mi plac telenovelele,nu-mi plac manelele,imi place toamna,imi place ploaia,nu-mi place sa primesc daruri,nu folosesc farduri de nici-un fel,,nu suport parfumurile,iubesc diminetile,imi place sa fac multe conserve de iarna,imi fac stocuri de alimente(cam harciogara!),imi place sa carpesc ciorapi(!!!),sunt rebusista inveterata,sunt zambareata,sunt optimista convinsa,imi plac bijuteriile din aur,imi plac bratarile in special,nu vorbesc mult,sunt foarte calma,nu ma enervez niciodata.Sunt 30?Gata!

Lasă un răspuns

