Book Lovers Challenge: Day 4

Provocarea nr 4: Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

Am ajuns la provocarea numarul 4 in cadrul Book  Lovers Challenge ( voi raspunde si la cea de la 30 Days putin mai incolo ). Sa vedem… care sunt creaturile mele preferate? Sincera sa fiu, creaturile mele preferate sunt cele peste care am dat prima data si anume: elfii. Nu ma omor dupa vampiri, varcolaci, zane sau alte creaturi magice, ci dupa elfii lui Tolkien. Stiu ca aceste creaturi, ca multe altele, au mai multe valente in literatura, inclusiv in cea nordica de unde provin, insa eu am adorat totdeauna istoria si mitologia elfilor Tolkinieni care este descrisa atat de frumos in Simarillion. Intr-un fel sunt trista pentru ei pentru ca, in ciuda maretiei si a cunostintelor lor, sunt obligati sa vada cum anotimpurile trec unul dupa altul, cum lumea se schimba, cum oamenii mori si popoarele dispar, in timp ce ei sunt prinsi in timp, nemuritori si apartinand unei lumi ce apune pe masura ce trece timpul. Insa, admir intelepciunea lor, curajul si felul in care privesc lucrurile. Mi-a placut mult si felul in care sunt portretizati elfii in alte opere sau jocuri, si am ramas fidela lor de-a lungul anilor.


3 thoughts on “Book Lovers Challenge: Day 4

  1. hM…imi plac si nu prea personajele fantastice, de curand am dezvoltat o pasiune imensa pentru cartile nonfictive,da stiu, imi plac uneori zanele, ingerii, dar parca tot mai mult iubesc felinele de orice gen, la orice ora, in special pisicile, tigrii si leii:)Pai, cred ca ar trebuii sa citesc si eu Stapanul inelelor , pare superba .

  2. De acord, elfii sunt într-adevăr minunaţi. Şi eu am fost mult timp obsedată de ei după ce am dat de ei într-o carte şi în mai multe enciclopedii despre mitologie.

Lasă un răspuns

