30 Days si Book Lovers Challenge: Day 5

Scrie despre zodia ta și dacă crezi că ți se potrivește

Nativul din zodia Leu este încrezator în propriile forte, mândru, generos; stie sa îsi reprezinte interesele, îi place sa atraga atentia, poate fi condescendent. Nativul Leu este constient de propria valoare si este mereu preocupat ca meritele sa-i fie recunoscute în mod corespunzator si sa iasa în evidenta. Are o mare nevoie de respect. Este ambitios si creativ. Stie sa îsi creeze aparitii de efect. Vrea sa fie „vioara întâi”, îsi organizeaza succesul, cauta prestigiul social. Este drept si marinimos. 

Uneori, nativul din zodia Leu poate parea arogant. Amorul propriu si auto-admiratia îl pot costa simpatia celor din jur. Îi plac aparitiile teatrale, iar în familie tinde sa adopte rolul de stapân. Sentimentele sale puternice îl pot duce la speculatii si aventura. Poate fi egoist. 

Cam aceasta ar fi descrierea zodiei mele😀 Sa le luam pe rand… sunt increzatoare in fortele proprii, dar nu totdeauna fac tot ce trebuie pentru a-mi reprezenta interesele. Uras sa atrag atentia, prefer sa fiu undeva in umbra si sa analizez lumea de acolo. Pot fi condescendenta, recunosc acest lucru  si sunt foarte ambitioasa. Prefer latura creativa a lucrurilor, fie ca este vorba de arta sau tehnologie. Nu stiu sa creez aparitii de efect, nu vreau sa fiu „vioara intai” si nu caut prestigiu social ( poate parea oarecum fara ambitie acest lucru, dar dupa cum am spus ma simt aiurea cand sunt scoasa in evidenta ). Imi place mult aventura, fie ca este vorba de mersul pe munte, mersul in Parc Aventura sau datul pe tiroliene deasupra lacurilor🙂 Pe langa ce am spus aici, sunt destul de sarcastica si ironica. Sunt oarecum vicleana si spun oamenilor ce vor sa auda de foarte multe ori, chiar daca pana la final nu fac ce vor ei.

~~~***~~~***~~~***~~~***~~~

Provocarea nr 5. Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.

Citatul meu preferat este: „Nu există nici fericire, nici nenorocire pe lume, există doar compararea unei stări cu cealaltă şi atâta tot. Doar cel care a simţit nefericirea cea mai cumplită e în stare să  simtă cea mai mare fericire.”

Iubesc acest citat, l-am adorat din momentul in care am l-am citit pentru prima data. Cei care au citit Contele de Monte Cristo poate isi amintesc scrisoarea lui Edmond Dantes catre prietenul sau Maximillien. Poate parea dur citatul, sau poate nedrept, caci de ce ar trebui sa fii scufundat in tristete pentru a afla mai apoi fericirea. Insa, mie imi spune ca in ciuda faptului ca suferim si plangem, la un moment dat soarele apare la orizont si lucrurile se imbunatatesc. Iar atunci, daca suntem pregatiti, daca stiu sa furam clipa de moment din ghearele timpului, atunci vom stii cu adevarat sa fim fericiti.


3 thoughts on “30 Days si Book Lovers Challenge: Day 5

  1. deci inseamna ca luna aceasta te petreci..nu stiu cand va fi ziua ta, sau daca a trecut deja…dar eu iti urez un la multi ani..poate e cu intarziere sau e cu mult inainte…ei ce sa faci sper ca e binevenit oricum

  2. Eu sunt „fecioara” si mi se potriveste de minune.Calma,ordonata,meticuloasa,harnica,tacuta,ideala sotie pentru sotul meu care este „scorpion”!

Lasă un răspuns

