In my mailbox #24 si In plic

Nu am multe noutati de impartasit in cadrul acestei rubrici, insa am un pachet care sigur va va face cu ochiul pentru ca este pentru voi😀 Ati citit bine! Pachetul ce va fi prezentat in a doua parte a acestei postari va fi pus la bataie in cadrul unui concurs luna aceasta. De asemenea am si cateva carti pe care vreau sa vi le arat.

– In urma unui schimb de carte am primit Inima de Cerneala ( multumesc Simona! )

– Mi-am cumparat Ultima Vrajitoare din Transilvania intrucat vroiam sa o citesc de mult timp.

– De la Libris am primit Surorile Boleyn pentru recenzie. De abia astept sa ma apuc de ea, ma fascineaza acea perioada.

– De la Cynthia Leitich Smith am primit Blessed. ( Thank you very much )

– Siiii…. pachetul pentru voi! Multe swag-uri de la Sara Walsh! ( Thank you! )


11 thoughts on “In my mailbox #24 si In plic

  1. Sa citesti cat mai repede Surorile Boleyn.😀 Sunt sigura ca o sa-ti placa foarte, foarte mult. Eu nu am putut sa o las din mana si cartea mea deja e „ciufulita” de cat de multe persoane au imprumutat-o de la mine si au citit-o. Spor la citit!

  2. Yee, ma bucur ca ti-a ajuns si tie cartea😀 Nu apucasem sa mai vorbim :))
    Lectura placuta! Sunt curioasa cum sunt Surorile Boleyn si Ultima vrajitoare din T.😀 Astept pareri, recenzii etc :))
    Arata bine Blessed :> si Swag-urile😀 woo ~~

    1. Da, s-a facut si film😀 Voi dori sa il revad pentru ca atunci cand l-am vazut era in calitate proasta si mi-a cam redus din entuziasm😦 Oricum tin minte ca era simpatic😀 Pacat ca nu au facut si continuare

Lasă un răspuns

