30 Days si Book Lovers Challenge: Day 6

Am ajuns la tema cu numarul 8 din cadrul 30 Days Challenge si anume: Un moment în care te-ai simțit mulțumit de viața ta. Sincera sa fiu, nu pot spune ca am momente cand nu sunt multumita de viata mea pentru ca eu privesc totul in valoare relativa, nu absoluta. In valoare absoluta m-as gandi ca nu am cati bani as vrea, ca pierd prea mult timp cu lucruri care nu ma pasioneaza si ca nu fac ceva pentru a imi indeplini scopurile. Insa, in valoare relativa ma gandesc de cate lucruri frumoase ma bucur in fiecare zi, ma gandesc ca am posibilitatea sa imi extind orizonturile si ca nu e nicio graba, ca totusi este si maine o zi. Asa ca sunt fericita; nu sunt cel mai fericit om de pe pamant, dar sunt fericita. Banuiesc ca Oglinda lui Erised mi-ar arata ce imi doresc cu adevarat pe moment.

Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi.” – „I show not your face but your heart’s desire.”

~~~***~~~***~~~***~~~

6.       Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.

„Actiunea romanului meu ar fi plasata in Franta, in a doua jumatate a secolului 17 cand regimentul de muschetari cade sunt egida Regelui Soare, la moarte Cardinalului Mazarin. Nemultumiti de schimbarile ce au loc in regimentul lor, doi din muschetarii regelui, fratii Etienne si Gaspard, dezerteaza si se ascund sub forma de negustori in zona pietei din Paris. Insa, in momentul cand un tanar amator sa devina dramaturg de succes si o fosta nobila, devenita hoata, dau peste ei – la propriu – se vad prinsi fara voia lor intr-un joc politic ce va decide soarta Frantei.”

Cam aceasta ar fi ideea romanului meu😀 Am nevoie de foarte multe data istorice, insa stiu in mare, ce se va intampla si cum va fie personalitatea fiecarui personaj. Cat despre coperta, ar fi ceva de genul, – ea ar fi Lise, nobila devenita hoata –

sau

( sursa: http://browse.deviantart.com/?order=9&q=swordsmen&offset=24#/d1f3gd )

 

 


One thought on “30 Days si Book Lovers Challenge: Day 6

Lasă un răspuns

