30 Days si Book Lovers Challenge: Day 7

Cum speri să fie viitorul tău?

Uite asa:

As vrea o casuta undeva in Anglia ( preferabil Scotia ) sau Suedie, pe malul unui lac ( sau pe malul marii, sau undeva pe o stanca si sa vad marea la poale – am o chestie cu apa, chit ca sunt zodie de foc ), intr-o zona linistita, cu un job care sa imi placa si care sa il pot face de acasa, cu o familia si prietenii aproape, o pisica si o biblioteca mare, mare de tot. Desi nu pot spune ca am avut vreo viata tumultoasa, de foarte multi ani sunt continuu in priza, du-te colo, fa aia, si as vrea ca viitorul meu sa fie mai calm si mai linistit. Mi-ar placea sa ma rasfat si eu putin🙂

~~~***~~~***~~~***~~~

Provocarea nr. 7:  În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și  de ce?

Harry Potter si nu pentru o scurta perioada ci pentru o lunga perioada! O perioada de genul aici timpul ingheata, iar eu ajung acolo cu puteri magice si stau de la 11 ani till the bitter or not so bitter end! Chiar mai trebuie sa raspund de ce??? Magie, portrete miscatoare, fantome, SNAPE!!! ( daca l-as prinde cand era mic inainte sa o cunoasca pe Lily ce bine ar fi ), Potiuni, zbor pe matura, un Lord Intunecat maniac ( probabil as fi singura nebuna care i-ar spune Tommy Baiete in fata – nu cred ca as avea un sfarsit prea rapid si nedurereos :)) ). Este lumea unde m-as simti cel mai bine, pentru ca ar fi atatea posibilitati. Mi-ar placea sa traiesc si in Pamantul de Mijloc, insa acolo ar fi mai multe conditii care ar trebui implinite.


2 thoughts on “30 Days si Book Lovers Challenge: Day 7

Lasă un răspuns

