30 Days and Book Lovers Challenge: Day 8

Am mai sarit peste inca o zi, pe care o voi ignora total de data aceasta si am ajuns la numarul 10: Pune iPod-ul pe shuffle si scrie 10 melodii care se nimeresc. Ei bine, nu am Ipod, dar am un MP4 player asa ca l-am pus pe el pe suffle si am nimerit urmatoarele melodii.

1. Dragon Age 2 Soundtrack – Mage Pride
2. Michael Jackson – Earth Song
3. Nightwish – Over the hills and far away
4. Abba – Mamma Mia
5. Adele – Someone like you
6. Tarja – Until my last breath
7. Within Temptation – Faster
8. Iron Maiden – Brighter than a thousand suns
9. Ducu Bertzi – Floare de colt
10. Alexander Rybak – Europe Skies

~~~***~~~***~~~***~~~***~~~

Provocarea nr 8.   Prezinta-ne cartea ta preferata din copilarie si spune-ne de ce te-a impresionat asa mult. Daca mai ai cartea, arata-ne o poza cu ea.

Nu am avut o singura carte preferata in copilarie, am avut multe. In primul rand aveam foarte multe carti despre dinozauri, mai ales enciclopedii pe care le-am iubit. Stiu ca nu intra in categoria beletristica, insa la acea vreme vroiam sa devin paleontolog si sa studiez fosile. In ce priveste romanele, au fost dupa cum am mai zic, romanele de capa si spada precum Cavalerii Pardaillan si Cei Trei Muschetari, Harry Potter si Hobbitul. Am iubit mult de tot Ciresarii si o cartulie mica de care nu cred ca a mai auzit altcineva care se numeste „La foc de tabara”. Ah si basmele…. aproape am uitat de ele. Stiam la basme cand eram mica, cand aveam vreo 8 ani cred ca singurele chestii pe care le-am citit tot anul acela au fost basme.

Asa arata Hobbitul cand am citit-o eu prima data, cu vreo 2 ani inainte sa apara varianta bleu, cartonata de la editura Rao.


3 thoughts on “30 Days and Book Lovers Challenge: Day 8

  1. Şi eu am exaact aceaşi carte! Sub acelaşi format. Problema e că nu am terminat-o nici până în ziua de azi.
    Da, Cireşarii este printre puţinele cărţi scrise de autori români care mi-a plăcut de la început până la sfârşit, din cât am citit până acum.

Lasă un răspuns

