In my mailbox #25

Ma gandesc sa schimb titlul acestei rubrici in Owl Post😀 Tot sunt acum inapoi in spiritul Harry Potter. A mai trecut o saptamana si am adaugat inca o serie de carti in biblioteca ( ma rog pe biblioteca mai corect ). Daca aveti trucuri prin care mariti spatiul pe care il aveti alocat pentru carti, sunt deschisa la sugestii. Am ajuns sa transform rafturile de haine in rafturi de carti, insa si acolo raman repede fara loc. Deci, ce noutati am?

– Shiver, Linger si Forever de Maggie Stiefvater

– De pe http://caaarti.wordpress.com/ mi-am luat 13 plicuri albastre si Hex Hall.

– Pe blogul http://alexa700.wordpress.com/ am castigat Quidditch through the Ages

Din strainatate am primit

– Forsaken de Lisa M. Stasse

– Ordinary Magic de Caitlen Rubino Bradway


8 thoughts on “In my mailbox #25

  1. Interesant. Îmi plac cărţile. Lectură plăcută! Sper să găsesc şi eu să citesc de undeva Ordinary Magic, îmi place mult ideea.
    Owl Post sună bine. Mereu bineveită o schimbare🙂

  2. Suna bine Owl Post😀 O sa imi aminteasca si mai des de Harry Potter!
    Super super cartile❤ ~~ O sa vreau sa citesc si eu odata ca niciodata seria autoarei Maggie Stiefvater ;D
    Ce imi place Quidditch through the ages <3u< Si Ordinary Magic sounds really nice❤ Hope i can read it one day😀

    Cat despre spatiul pentru carti.. uhm uhm.. si eu ma aflu in aceeasi barca cu tine :)) raftul mare pe care am toate cartile e TOT ocupat (si da, cartile sunt culcate :)) ) si dedesubt am mai ocupat un locusor cu vreo 20 si ceva de carti si cred ca in cateva luni *de fapt si mai putin de atat lol* va trebui sa ma urc cu, cartile pe biblioteca sus, ca sa tind spre tavan :[ Si ma oftic ca acolo seva pune praful pe ele mult mai repede.
    Succes cu improvizatul :)) Eu nu am cum sa fac loc in dulapul de haine pentru carti sau orice altceva. Se pare ca spatiul meu peste tot este la limita xD

  3. Eu mi-am desfiintat o noptiera pe care o folosesc acum pentru carti. In rest, incearca sa pui cat mai multe culcate, unele peste altele – economisesti mult spatiu asa. Sau pe mai multe randuri, cu cele urate in spate. Si, ca sa nu uit, minunata ideea cu Owl Post

  4. Aaaa, Shiver<33 Celelalte doua volume le am, dar il vreau si pe asta <33
    Nici eu nu mai am loc in biblioteca si am ajuns sa-mi cocot cartile pe raftul de sus, unele peste altele..Deocamdata am doar doua straturi, mai am loc pana la tavan:)) Eu astept sa gaseasca tata sa cumpere o placa de lemn de vreo 2 metri ca sa-mi mai faca un raft pe perete, dar incepe sa ma enerveze ca peste tot au numai placi ori prea scurte ori mult prea lungi xD

Lasă un răspuns

