Book Lovers Challenge: Days 8-12

Trisez putin si fac mai multe provocari combinate in una singura intrucat am ramas putin in urma. Nu va suparati nu? Si in cazul celor de la 30 Days Challenge voi face la fel. Sa vedem… provocarea 9 va fi ultima pentru ca am vrut sa ascund anumite spoilere si nu am stiut cum sa fac altfel decat folosind more tag-ul.

Provocarea nr 10.    Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică etc.)
Maine voi posta toate pozele, pentru ca sunt destul de multe, iar astazi voi povesti pe ce principii m-am bazat pentru a-mi organiza cartile. In primul rand am rafturi cu romane clasice, vechi, rafturi cu colectii, gen colectia  Adevarul sau Dumas si rafturi cu romanele nou achizitionate. Acestea din urma sunt organizate in functie de editura, format, coperta ( cartonata si necartonata ) si in final de numele autorului.
Provocarea nr 11.     Alege un scurt fragment care ți-a plăcut dintr-o carte și rescrie-l din perspectiva altui personaj. În postare să transcrii și fragmentul original.

Ok, deci nu am avut nicio idee ce fragment sa aleg aici asa ca am ales unul din „Struck”, scris din punctul de vedere al Miei, pe care eu l-am rescris din punctul de vedere al lui Jeremy, personajul masculin principal din roman. Am ales sa rescriu fragmentul in roman.

„Jeremy did not join them. He couldn’t, I realized, because he was not bonded to them. He could not share his power with them. He stood separate, as close and as far away from me as he could allow himself to be.
More lightning. More thunder. Light and noise, blinding and deafening.
I felt like my skin was going to peel right off my fl esh.
Another spurt of rain splattered the roof, and then the downpour began. The electricity in the air went wild; my Spark responded like my body was strapped with explosives. Every hair on my body stood on end. My ears rang.
I tasted copper and knew I’d bitten my tongue.
I turned my face to the clouds. “Come back to me,” I whispered to the lightning.
I screamed as it struck, spearing down into the palms of my hands.
And then . . .
I was on fire, and I was the fire.
The pain was more than pain. A word had not been in-vented to describe this pain, because it was also perfect.
An agony of pleasure.
The ringing in my ears grew to a shriek. The air sizzled with electricity. Another bolt of lightning shot down from the sky, a great incandescent tree growing toward me at the speed of light.
I was struck. Again. Again. Again.
Jagged arms of light reached to embrace me. To hold me. And I grabbed them and held them as long as I could.”

Stiam de avea sa se intample. Vazusem aceasta scena de atatea ori. O parte din mine nu vroia sa vada finalul. Am ascultat-o pe Mia si m-am dat putin in spate, insa nu am putut sa ma alatur celorlalti. Ei aveau legatura lor pe care eu nu o puteam simti. Tunetele sunau in noapte, iar fulgerele luminau cerul… iar si iar si iar…. Electricitatea dansa in jurului Miei, dornica sa revina de unde plecase, in corpul ei. 

„Vina inapoi la mine,” am auzit-o soptind, apoi tipetele ei au acoperit tunetele in timp ce fulgerele i-au lovit trupul. Si noi simteam electricitatea din aer. Era singura ce putea tine in frau furtuna ce promitea sa devasteze lumea. Insa, ce avea sa o coste lucrul acesta?

Provocarea nr 12.    Ia o carte din bibliotecă şi fă-i o poză artistică. Cu decor drăguţ, potrivit etc. Suntem curioşi să vedem cât de creativ ai fost, când ne vei arăta poza!

Provocarea nr 9.      Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?

Oh, doamne! Asta este atat de usor si atat de greu. Cine nu a citit Harry Potter 5-7 sa nu citeasca ce am scris aici pentru ca sunt spoilere.

Daca as putea intra in pielea unui personaj pentru doua zile, as intra in pielea lui Severus Snape din Harry Potter. Aparent more tag-ul nu imi merge asa ca pentru a vedea ce am scris selectati cutia neagra.

In primul rand as avea grija sa ies din anturajul celor ca Avery si Mulciber. Apoi, stiind ce planuiesc James si Sirius m-as feri din calea lor sau as fi pregatita pentru a fi mai rapida ca ei. In ultimul rand as avea grija sa nu o jignesc pe Lily si sa nu renunt astfel al prietenia cu ea. Mi-as cere scuze. In final l-as blestema bine pe tot pe rozatorul ala tradator de Peter Pettigrew.

 
 

5 thoughts on “Book Lovers Challenge: Days 8-12

  1. superb, multumesc mult ca ai pus macar o poza cu biblioteca, ta..sper sa faci un post dedicat ei..este geniala si poate ca ma voi ghida in cumpararea unor titluri din ea..e artistica poza aceea cu trandafirul si cartea foarte roz si dragut

  2. Uuu, frumoasă organizare. Aştept să văd mai multe poze cu biblioteca, ador să mă holbez la colecţiile (orice fel) a oamenilor.
    Îmi place poza. Nu am citit cartea, dar dacă este de dragoste (cum sunt 95% sigură), trandafirul e mai bun decât potrivit.
    Nu pot să cred că încă nu am dat de toate volumele harry potter -.- Nu dau clik, nu dau click. Nu vreau să fiu spoilerită -.-

Lasă un răspuns

