Ouch :) + 30 days challenge 12 – 17

Ouch! De ce zic ouch? M-am apucat sa-mi numar cartile din biblioteca datorita postarii cu biblioteca mea pentru a-mi da seama de ce nu mai am loc. Deci, ouch! Vreti sa stiti cum a decurs recensamantul?

320 carti in afara colectiilor + 100 carti Adevarul verde + 12 carti Adevarul rosu

+ 20 carti Colectia Dumas + 4 carti colectia Sherlock Holmes + 56 carti Jules Verne

+ 12 ghiduri de calatorie + 28 carti Jurnalul National

= 552 carti

Iar astea sunt doar cartile de acasa pentru ca mai am si la bunici =))

~~~***~~~***~~~***~~~***~~~

12. Ziua pe scurt.

Astazi mi-am facut nervi din nou😦 Am primit de ziua mea o tableta, ceva ce imi doream de foarte mult timp. Insa, de cand am primit-o si pana acum am ajuns cu ea de doua ori la service. Ba chiar, a stat mai mult la service decat la mine in mana. Cand se rezolva o problema apare alta si tot asa. Deci, astazi am fost din nou la service sa las tableta, sa explic care este problema si sa bomban ca nu sunt in stare sa o repare definitiv, odata si pentru totdeauna.

13. Scrie despre un loc pe care ai vrea sa-l vizitezi sau unde ai vrea sa te muti.

Am mai scris, deci nu voi mai repeta. Las doar un cuvant si o imagine… Scotia!


14. Cea mai veche amintire.

Oh, aici nu este greu. Cea mai veche amintire a mea este ziua cand mi-am spart capul😀 Cred ca aveam 3 sau 4 ani si eram la mare. Mergeam mai in fata si am vazut o masina alba, o Dacie, care mi-a atras atentia. M-am impiedicat si am cazut. Urmatoarea imagine pe care mi-o amintesc este aceea de la doctor unde m-a dus tata si cam atat.

15. Posturi favorite de la Tumblr.

Nu stau pe Tumblr.

16. Parerea ta despre muzica noua.

Depinde ce se intelege prin muzica noua. La o adica si Within Temptation si Evanescence sunt muzica noua si canta minunat. Sunt trupe noi grozave si trupe noi proaste… bineinteles sunt si cele care intra in categoria de mijloc. Pentru mine conteaza muzica si versurile, nu cat de noi sau vechi sunt trupele.

17. Momente bune si rele din ultimul an.

Au fost si unele si altele, dar nu voi intra in detalii pentru ca pentru mine conteaza mai mult prezentul si viitorul, nu ceea ce a fost. Ce a fost a fost si nu mai poate fi schimbat. Un moment superb pentru mine in ultimul an a fost momentul cand blogul meu a inceput sa fie vizualizat si au inceput sa apara primele comentarii. Mi-am dat seama ca poate nu dat campii cu gratie pe el😀

Un moment rau a fost in decembrie 2011 defapt, nu chiar anul acesta, cand mi-a murit cainele in urma unei infectii cu Bruceloza.😦


5 thoughts on “Ouch :) + 30 days challenge 12 – 17

  1. ouch..in legatura cu cartile…Tabletele desi imi fac co ochiul , nu consider ca le-as putea folosii, adica ma atrag si nu prea, ma bucur totusi ca tu ai primit una, chiar daca e mai mult la reparat, dar nu ai garantie la ea sau ceva in genul?

Lasă un răspuns

