Book Lovers Challenge 13-21

Iar incalc putin regulile si postez mai multe challenge-uri odata. Nu am prea avut inspiratie pentru ele asa ca acum ma revansez si scriu🙂

13. O masina a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul carei carti distopice ai alege sa fii trimis si de ce? Tine cont ca vei ramâne o scurta vreme acolo, si trebuie sa supravietuiesti.

Ummm, carte distopica, serios? Pamantul de Mijloc ce are? Ok, sa le luam la rand… nu as vrea sa merg in Eve pentru ca sincera sa fiu soarta fetelor pe acolo nu este atat de grozava. In Jocurile Foamei nu cred ca as supravietui nici macar 5 minute daca ar ajunge numele meu pe biletel. In Struck, la norocul pe care il am, as ajunge ingropata sub moloz de la primul cutremur, iar razboaiele nu ma prea incanta asa ca as spune pas la Divergent. Deci, ramane Under the Never Sky. Mi-ar placea sa fac parte din Tribul lui Perry, sa-l cunosc pe Roar si sa vad un Aether Storm pe viu🙂 Oare ar arata asa?


14. Ce crezi despre acei adolescenti care considera cititul ca ceva plictisitor, ridicol si nefolositor? Ce le-ai spune ca sa le schimbi impresia?

Sincera sa fiu nici nu m-as obosi sa incerc sa le schimb opinia. Majoritatea celor care spun ca cititul este ridicol si nefolositor sunt chiar aceia care nu au citit o carte in viata lor, care nu au niciun pic de imaginatie si se multumesc sa traiasca in cadrul monotonului si cotidianului. Ce sa le spun? Ca pot sa simta magia atunci cand citesc? Ca vor intalni elfi, vampiri si fantome? Ca vor rade si vor suferi? Nu are rost, intrucat majoritatea nu inteleg asa ceva. Mai mult, aceia care au sanse sa simta ceva cand citesc o carte, mai devreme sau mai tarziu vor descoperi literatura si vor fi fericiti, chiar fara ajutorul meu.

15. Scrie o scrisoare unei autoare careia vrei sa îi transmiti ceva.

Ma voi reintoarce aici🙂

16. Hai sa vedem cum stai cu team-urile. Intră AICI și copiază bannerele care reflectă din ce echipe faci parte la cărțile pe care le-ai citit.
Fallen by Lauren Kate The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick

Iron Fey by Julie Kagawa Need by Carrie Jones Uglies by Scott Westerfeld

The Vampire Diaries by L.J. Smith

17. Carti electronice vs Carti tiparite. Pe care le preferi, cu argumente pro si contra.

Prefer cartile tiparite  chiar daca sunt ceva mai scumpe si ocupa mult loc in biblioteca. Altfel te simti cand simti filele in mana, cand inspiri mirosul de hartie proaspata, cand poti atinge cerneala cu degetele, simtind ca intri in carte. Cartile electronice sunt bune nu spun nu, cand nu ai cum sa faci rost de cartea respectiva, cand esti pe drum si nu ai loc pentru trei romane in geanta, dar ai loc pentru un eReader sau un smartphone sau cand pur si simplu nu ai timp sa ajungi la biblioteca. Insa, per total prefer cartile tangibile.

18. Creeaza o imagine fan-art ci im citat preferat dintr-o carte.

Voi reveni si aici.

19. Alege o carte/serie a carui final nu te-a încântat si spune-ne cum ai fi vrut sa se termine si de ce.

Harry Potter 7 si din nou bara de spoiler! Sincer acum, de ce au trebuit sa moara Tonks, Remus, Fred si Severus!? De ce? Nu este corect ca dupa ce au suferit atat, au luptat atat si au indurat atat sa moara. Daca as putea rescrie finalul, i-as salva macar pe Severus si pe Tonks. Nu mi se pare corect ca Teddy sa ramana fara mama si nu mi se pare corect ca Severus, dupa tot ce a indurat sa nu aiba parte de a doua sansa.

20. Întreab-o pe mama ta sau pe tatal tau care a fost cartea ei/lui preferata, sau o carte care i-a placut mult, si spune-ne si noua care e aceea, si daca tu ai citit-o.

Stiu ca mamei i-a placut foarte mult Pe aripile vantului si ca mi-a recomandat-o de foarte multe ori, insa nu am apucat sa o citesc inca. Eu am perioade si perioade, iar perioada de literatura clasica, romantica, nu a venit inca anul acesta. Cred ca prin iarna, de obicei atunci ma loveste, cand totul e sumbru, intunecat si rece. Tatalui meu ii plac foarte mult cartile lui Jules Verne si pe o parte din ele le-am citit si eu: Copiii capitanului Grant, Capitan la 15 ani, Doi ani de vacanta, 5 saptamani in Balon, Insula cu elice, etc.

21. Povesteste despre alta pasiune a ta, în afara cititului.

Imi place foarte mult sa inot. Vara merg la bazin cat de des pot; imi place sa simt apa cum se unduieste in jurul meu, dandu-mi o senzatie de libertate deplina. Nu sunt inotatoare de performanta, ba chiar daca m-ai pune intr-o apa involburata nu as fi nici macar o inotatoare buna. Insa, in bazin, unde sunt doar eu cu apa limpede, nu am probleme.


One thought on “Book Lovers Challenge 13-21

Lasă un răspuns

