Foreign Books Challenge

Cred ca toti vrem ca mai multe carti din strainatate sa ajunga si la noi. In scopul acesta, Andrei, adminul blogului Heaven4books a dat startul unui proiect grozav numit Foreign Books Challenge. Uitati detaliile proiectului:

“Ce ziceti de un proiect pe mai multe bloguri care sa se numeasca: “Foreign Books Challenge”? M-am gandit ca blogurile care vor sa participe sa selecteze cate 10 carti din strainatate a caror drepturi sa nu fi fost achizitonate in Romania. Perioada de desfasurare o vom stabili ulterior in functie de numarul blogurilor participante. Putem convinge astfel editurile din Romania sa achizitioneze cele trei carti finaliste. Va place ideea?”

Scopul proiectului:

Proiectul are scopul de a atrage atentia editurilor asupra gusturilor in materie de literatura a cititorilor din Romania. Mi-am propus ca in cele cateva luni in care se va organiza proiectul sa facem impreuna o adevarata munca de redactie. Cele mai interesante, captivante si frumoase carti vor fi alese de voi cititorii blogurilor participante si de administratorii acestor bloguri. Doar voi puteti decide care este cea mai asteptata carte in Romania!

Detalii despre desfasurare:

Perioada: 18.08.2012 – TBA

Etapa I – PRESELECTIILE:

In aceasta saptamana si in urmatoarea, vor incepe simultan pe 5 bloguri propuneri pentru lista de 10 carti. Cinci dintre cele 10 carti vor fi alese de administratorul blogului, urmand ca celelalte cinci sa fie alese de comentatorii blogului (primele cinci recomandari de carti printr-un comentariu – cele anonime nu se iau in considerare). Daca nu comenteaza nimeni, asta e. Adminsitratorul alege toate cartile.

Initial,m-am gandit ca preselectiile sa dureze 4 saptamani,dar trebuie sa fie un proiect interesant si frapant asa ca va voi ruga ca in doua zile  sa incercati sa alegeti 10 carti.

Etapa II – GALELE:

In functie de numarul de carti voi stabili si numarul galelor. Teoretic ar trebui sa se stranga 240 de carti, dar sunt sigur ca unele se vor repeta. Ca principiu, cu fiecare gala veti putea vota favoritele voastre pe care sa le treceti in urmatoarea gala. De la gala la gala, numarul cartilor se vor injumatati, dar veti avea ocazia sa salvati cateva de la eliminare

Ultima gala se va numi – Booktip si va dura 2 saptamani. In aceste doua saptamani veti face recenzii, interviuri, concursuri, posturi cu cartile favorite/ autorii cartilor favorite. (nu e obligatoriu!)

 Etapa III – SEMIFINALELE:

Toate cartile ajunse in semifinale vor primi cel putin cate trei recenzii. De asemenea, vom posta si recenziile pozitive/ negative ale acestor carti de pe siteul Goodreads.

Etapa IV – FINALA:

O singura carte castiga, dar ambele carti ajunse in finala vor fi aduse in atentia editurilor din Romania.

Articolul este preluat de pe blogul Heaven4books.

Insa, aceste propuneri nu vor fi facute fara ajutorul vostru. Eu voi veni cu 5 titluri, iar voi cu inca 5. Primele 5 propuneri vor ajunge pe aceasta lista. Incercati sa nu propuneti titluri sau serii ale caror drepturi au fost deja achizitionate de edituri romanesti. De asemenea, daca vreti sa propuneti o serie lasati doar titlul primului volum.

Si acum propunerile mele:

1. Struck de Jennifer Bosworth ( e cineva mirat de alegerea acesta😀 )

2. Oldsoul de Dan Haring

3. Ruby Blue de Julie Cassar

4. Article 5 de Kristen Simmons

5. Die for me de Amy Plum

\

Siii… gata! Acestea sunt alegerile mele, iar acum este randul vostru sa-mi spuneti ce romane sau serii vreti sa vedeti in Romania. Aveti la dispozitie 2 zile sa ma anuntati.

UPDATE:

Primele 5 propuneri ale voastre:

1. Illuminate de Aimee Agresti

2. Beyond the Highland Mist de Karen Marie Moning

3. Auracle  de Gina Rosatii

4. The Warlord Wants Forever de Kresley Cole

5.  Touching the surface de Kimberly Sabatini

EDIT: Cicada si Vestige au fost propuse si pe alte bloguri. Ca urmare pentru a nu repeta cartile am adaugat carti de pe locurile 6 si 7.


9 thoughts on “Foreign Books Challenge

  1. Pai nu prea am acces la carti din strainatate, dar mie mi-ar placea sa citesc Struck..cartea asta ma fascineaza si ma bantuie in acelasi timp, totusi imi place acest proiect, aveti o initiativa frumoasa, atat tu, cat si colegul tau…

  2. Eu nu am citit nici o carte din străinătate, deşi am îm plan să le caut, să le citesc măcar pe net.
    Dar o carte pe care chiar mi-aş dori să o citesc este cu siguranţă The perks of being a wallflower de Stephen Chbosky. Sună ca genul meu de carte.

    Îmi place mult iniţiativa! Abia aştept să văd ce cărţi vor fi alese într-un final şi care vor fi câştigătoarele.

  3. Propunerile mele:
    1. The Warlord Wants Forever (Immortals After Dark) de Kresley Cole;
    2. Beyond the Highland Mist (Highlander) de Karen Marie Moning;
    3. El Medallon de los Lancaster (Lancaster) de Claudia Velasco;
    4. Master of Desire (Brotherhood/MacAllister) de Kinley MacGregor;
    5. Dark Prince (Dark) de Christine Feehan.

Lasă un răspuns

