Owl Post #26

Dupa cum am mentionat, am schimbat numele categoriei in Owl Post🙂 Ce dragut ar fi daca ar veni intr-adevar cu o bufnita aceste pachete si nu ar trebui sa merg pana la posta pentru a le ridica. Uf, are fi extrem de comod. Ce noroc pe vrajitori🙂 Cred ca ziceam eu in urma cu ceva luni ca nu mai imi iau nicio carte toata vara, nu? Ei bine, nu a mers!

 

 

– Am primit „Witchstruck” din strainatate

– „Rebecca” si „Lady de Winter” le-am luat cu Gazeta Sporturilor ( cred? habar nu am, am aruncat ziarul ) pentru ca le vroiam de foarte multa vreme

– De pe caaarti.wordpress.com mi-am luat „Experimentul Angel” ( sper ca e mai bun decat Vrajitor si Vrajitoare ) si „Strania Calatorie a Domnului Daldry” ( se putea sa nu am eu colectia completa Marc Levy? Nu se putea! )

– Cu Bravo Girl mi-am luat „Daca ti-as spune ca te iubesc ar trebui sa te omor”

Voi ce ati mai adaugat nou in biblioteca?


7 thoughts on “Owl Post #26

  1. Lectura placuta😀 Imi place cum suna Owl Post >:) Ar fi super daca ne-ar aduce bufnitele posta❤
    Lectura placuta! Nu ai putut rezista tentatiei si tot ai mai adaugat carti😀 Pana la toamna o sa iti faci pat din ele :)) Am vazut si eu Rebecca si era cat pe ce sa o iau dar am impresia ca o am pe undeva si am si sa nu ma arunc degeaba😀 As vrea sa iau si eu cartea lui Ally Carter dar sa vad daca o mai gasesc😕 Daca nu, cu alta ocazie. In rest, am primit si eu House of Shadows si am castigat Maximum Ride 1😀 Sa vedem cum e cea din urma.

  2. pai, eu in afara de revista bravo nu prea am primit carti in aceasta vara, poate doar cele noua vieti ale lui chloe kimg undeva prin iulie dar atat…apropo interesante cartile tale te astept cu ceva recenzii

  3. Luni mi-am îmbogăţit biblioteca cu 3 cărţi, de la elefant.ro: „Bărbaţi şi alte Catastrofe” de Kerstien Gier şi „Chemarea Îngerului” de Guillaume Musso (deja am devorat-o şi mi-a plăcut) şi, de la Libertatea pentru Femei „Nesocotita” de Amanda Quick.
    Mai aştept două colete zilele astea (cel târziu săptămâna viitoare) cu: trilogia „Stăpânul Inelelor” (de la adevărulshop.ro, poate chiar am avizul în cutia poştală, verific când cobor) şi de la elefant.ro: „Salvează-mă” de Guillaume Musso, „Ce să fac cu Moştenirea” şi „Mă sinucid altădată” de Kerstien Gier. Bineînţeles, când ies afară o să-mi cumpăr şi vol. 4 de la Sherlock Holmes care, nu a apărut săptămâna trecută la ziarul Adevărul.

Lasă un răspuns

