Book Lovers Challenge Finale

18. Creează o imagine fan-art ci im citat preferat dintr-o carte.

Nu prea am inspiratie eu la editare photo asa ca va voi prezenta o poza pe care am gasit-o pe internet si nu una de-a mea. Iubesc acest citat la fel de mult cat iubesc personajul care l-a spus.

22. Basmele și poveștile pentru copii sunt frumoase, dar parcă prea perfecte, nu? Alege un basm sau o poveste (gen Albă ca Zăpada, Mica sirenă ..etc) și modernizeaz-o puțin. Adaugă niște vampiri, sau alte creaturi supranaturale, poți face personajele pozitive negative și viceversa, poți schimba cursul acțiunii. Scrie într-un scurt articol cum îți imaginezi respectiva poveste reinventată.

Oh, imi place mult de tot provocarea aceasta😀. Sincera sa fiu mi-a placut mult de tot felul in care Disney a schimbat povestea din Rapunzel si a creat Tangled. Un hot si o printesa captiva intr-un turn… foarte poetic. Insa, cand mai adaugi si un cameleon si un cal nebun obtii reteta perfecta.

Sincera sa fiu nu cred ca as vrea sa modernizez basmele. Frumusetea lor consta fix in acea perfectiune a finalului, si a frumusetii in care se termina. Nu as adauga vampiri sau alte fiinte supranaturale in basme, pur si simplu le-as lasa asa cum sunt. ( in afara de Tangled, cred ca cei de la Disney au fost absolute geniali cu ideea lor ).

23. Vrem să îți vedem scrisul! Transcrie pe o foaie un scurt fragment dintr-o postare de a ta, sau scrie pur și simplu un mesaj cititorilor tăi, fă-i o poză sau scaneaz-o, și apoi posteaz-o!

Uite aici😀 : Scris🙂

24. Ai şansa incredibilă de a te cupla cu un personaj la alegere, care ţi-a dat bătăi de..inimă🙂. Cu cine creză că te-ai potrivi şi aţi face o pereche reuşită, şi de ce?

Ahhh, nu, nu, nu! Sunt prea multe personaje sincer, as fi infidela😀 Dupa cum stie lumea probabil sunt innebunita dupa Severus Snape cand era elev la Hogwarts, deci cred ca pe el l-as alege daca as reusi sa il fac sa o uite pe Lily. Cat despre motivul pentru care am face o pereche reusita, ei bine am avea multe lucruri in comun: amandoi suntem sarcastici, putin ( sau mai mult ) nesociabili, innebuniti dupa carti si vicleni😀.

25. Alege 5 cărți/serii preferate, și spune-ne pentru fiecare ce melodie li s-ar potrivi.

  • Harry Potter and the Deathly Hallows – My Chemical Romance: Ghost of You
  • Struck – Antonio Vivaldi: Storm
  • Never Cry Werewolf – Sailor Moon theme: Moonligh Densetsu
  • O plimbare de neuitat – Love Story
  • Contele de Monte Cristo – Man in the Iron Mask Soundtrack

26. Refă coperta unei cărți la alegere. Pune în postare și coperta originală, dar și cea creată de tine.🙂

Nope, nu e pentru mine sorry😀 Poate alta data.

27. Spune-ne cum ți s-a părut experiența ”Book Lovers Challenge” , apoi lansează o provocare asemănătoare celor din ea și dă-o mai departe la 5 bloguri. Anunță-i printr-un comentariu.

Mi-au placut mult de tot provocarile de la Book Lovers Challenge. Au fost interesante si mi-au dat de gandit🙂 Din pacate va mai dura ceva pana sa am timpul necesar sa vin cu o provocare asemanatoare, dar promit ca ea va veni candva.


7 thoughts on “Book Lovers Challenge Finale

    1. Da, are🙂 Bine mie imi place de el si ca Potions Master asa sarcastic si afurisit cum e, dar prea a suferit mult saracul de el si J.K.Rowling nu l-a facut si pe el fericit macar un pic in final.

  1. Mie imi placea mai mare, adica dupa ce a terminat scoala…Tangled.e epic , nici nu mi-am dat seama dupa ce basm e facut:)) deci multumesc ca ai precizat:))..Da calul si camelionul fac toata animatia in special la faza cu nunta celor doi,cand au ajuns plini de noroi.scri dragut, duce cu scrisul vechi..

Lasă un răspuns

