L’automne est là…

O să vă mărturisesc acum un lucru care s-ar putea să vi se pară cel puțin ciudat: iubesc toamna! Bănuiesc că în momentul acesta vă uitați strâmb la calculator și vă gândiți cum poate cineva iubi toamna: este frig, plouă, bate vântul, începe școala, se termină vacanța! Ei bine, da, eu iubesc toamna cu multitudinea ei de culori, cu ploile ei care spală orașul și lasă un miros proaspăt în calea lor, cu frunzele care  foșnesc sub picioare și castanele pe care le adun de pe străzi.

Întotdeauna mi-a plăcut foarte mult toamna. Momentul când totul începe să se schimbe, când trecem de la verde la auriu, ruginiu si maro, când străzile sunt îmbrăcate într-o mantie de frunze și parcă pășești în altă lume pentru câteva momente mi se pare magic.

Nu sunt tristă că se termină vara; sunt mai bacoviană de felul meu🙂 Ca urmare nu voi spune: Au revoir été, ci voi spune Bienvenue automne. Mai mult, toamna are loc singura sărbătoare străina pe care eu o ador și anume: Halloween :)! Am ceva planuri și pentru blog de Halloween, dar până atunci mai durează. Momentan mă bucur de restul vacanței.


15 thoughts on “L’automne est là…

  1. Nici mie nu mi se pare ciudat ca iti place toamna😀 Principala tristete cand zici toamna ar fi inceperea scolii ca in rest, covorul de frunze nu poate fi ignorat❤ iar aerul curat si racoros de toamna este binevenit. Doar sa nu ploua prea mult ca dupa il invocam toti pe Bacovia :)) "Ploua, ploua, ploua".
    Si mie imi place Bacovia si mi-am luat special de la ziar volumul cu poezii cand aparuse acum vreun an si ceva. Are ceva aparte :]

  2. Toamna are magia ei, la fel ca si restul anotimpurilor, eu intr-un mod ciudat atunci prind suflu..imi place ,multitudinea de culori, cred ca e singurul anotimp care ne-o ofera.Totusi daca este ceva de care ma tem eu toamna este Halloweenul, nu stiu de ce anume, poate o fi din cauza numeroaselor legende..sau a costumatilor ciudate, dar abea astept sa vad ce surprize ne pregatesti tu de Halloween sper sa nu fie ceva prea Creepy totusi..

  3. O completare care explica nostalgia…azi am implinit 60 de toamne! Nu ma plang, constat doar si merg inainte,sunt o optimista si iubesc viata pentru fiecare clipa care imi este data .Nu irosesc nici-o clipa,nu ma plictisesc niciodata si chiar ,iubesc toamna.Mi se pare cel mai frumos anotimp,chiar si toamna vietii….

  4. „A venit,a venit toamna,acopera-mi inima cu ceva…”ca ,ploaia de ani sa nu cada,peste sufletul meu,ursuza si grea…Lasa-mi ochii sa vada dincolo de cuvinte si dincolo de frunze,lasa-ma sa mai aud vuietul marii,cu valurile spargandu-se de tarm…lasa-ma sa mai traiesc ca inca n-am iubit destul si sufletul mi-e prea tanar pentru iarna care va veni curand…

  5. sa stii ca nu e chiar dubios faptu ca-ti place toamna ..oamenilor le place tot ceea ce simt ca e frumos si placut din punctul meu de vedere…uneori eu am simtit padurea- toamna- imi este ca o prietena careia sa-i marturisesc toate ofurile mele .sincer acum ceva timp uram toamna dar cu trecerea anilor simt ca acest anotimp trist ,romantic si nostalgic ma ajuta intr-un fel sau altul!

  6. sincer si mie imi place toamna…nu cred ca am un anotimp preferat…poate sunt un pic suparata ca s-a terminat vacanta pentru ca simt ca nu am facut suficiente lucruri pe vara aceasta…abia astept sa vad ce o sa postezi de halloween…

  7. Daca iti place atat de mult toamna, poate iti va placea si poezia asta. Mie mi se pare ca se potriveste perfect.🙂

    Cad frunzele, cad ca din departare,
    de parca vestejesc gradini in ceruri,
    cu gesturi de negare cad, de-a randul.

    Iar noptile, cum cade greu pamantul
    din toate stelele, intr-o insingurare.

    Noi toti cadem. Si mana asta, iata.
    Caderea, vezi, e-n toti si in oricine,

    Si totusi, este Unul care tine
    nespus de bland, pe maini, caderea toata. (Rainer Maria Rilke – Toamna)

Lasă un răspuns

