Owl Post #26

Hey lume! In sfârșit ajung și eu la mare anul acesta. Destul de târziu, dar nu regret asa că vă anunț ca voi fi plecată de poimâine până pe 16 septembrie. In principiu voi avea internet, mai puțin o zi, doua, deci nu voi dispărea din peisaj totalmente. Însă, înainte de a pleca am zis să vă arăt câteva noutăți și să fac câteva anunțuri. First things first, săptămâna aceasta am adăugat în bibliotecă următoarele cărți.

– Volumele de la 1 la 10 din Vampirii Sudului🙂

– Wolfsbane de Andrea Cremer

– Hades de Alexandra Adornetto

– Aripi de Aprilynne Pike

– Vampiratii vol 2. ( care va merge la un concurs, dar nu va dau încă detalii😀 )

~~~***~~~***~~~***~~~

Si acum anunțuri!

– In primul rând am trimis toate premiile câștigate în cadrul concursurilor de vară ( mai puțin ebook-urile, vă rog să mai aveți puțină răbdare am ceva probleme cu mailul ) mai putin Iubitul Virtual întrucât nu am primit încă mesaj de la câștigătoare. Ca urmare voi alege un nou câștigător curând.

– In al doilea rând am trimis aproape toate cărțile „de vândut” către noii lor proprietari, deci va puteți aștepta sa ajungă cât de curând.


9 thoughts on “Owl Post #26

  1. Felicitari pentru noile achizitii, ma bucur ca nu disapari de tot din peisaj:)) Ne revedem pe 16 septembrie daca vei posta ceva😛..Distractie placuta si astept si eu cu nerabdare sa ma pun pe citit-citit cand imi va ajunge coletul sa fie ceva special:* :))

  2. Aştept păreri la seria lui Charlaine Harris. De abia aştept să apară şi la noi vol. 12!!! Bineînţeles şi vol 13, să descopăr cum se va termina seria🙂.
    La mare încă se face plajă, baie în mare nu ştiu🙂. E bine şi acum de venit la mare.

Lasă un răspuns

