Owl Post #27

 

Bufnitele au fost foarte ocupata saptamana aceasta si mi-au adus o gramada de carti. Sincera sa fiu, nu ma asteptam sa fie atat de multe. Dar, au fost si ca urmare am multe carti pe care sa vi le pot prezenta.

– Mana Stanga a lui Dumnezeu de Paul Hoffman ( am primit cadou cartile de la Rao, insa nu stiu de ce imi arata poza cu susul in jos )

– Declaratia de Gemma Malley

– Cartea Stelelor vol 1: Vrajitorul Qadehar de Erik L’Homme

– Fetele Gallagher vol 3

De pe bookdepository am luat:

– Under the Never Sky

– Angel’s Fury

– Raising Demons ( Hex Hall #2 )

Pe site-ul lui Zoe Winters am castigat:

– Blood Lust ( Preternaturals #1 )

– Save my Soul ( Preternaturals #2 )

– The Cataclyst ( Preternaturals #3 )

– Life Cycle ( Preternaturals #4 )

 In Iulie am castigat, dar am uitat sa postez:

– Drood de Dan Simmons


3 thoughts on “Owl Post #27

Lasă un răspuns

