Intrebare pentru voi #5

Ei, ma intorc cu o noua intrebare pentru voi. Aceasta idee mi-a venit, sincera sa fiu, din Book Lovers Challenge si sunt foarte curioasa cum veti raspunde voi. Intrebarea este: „Cu ce personaj/personaje va asemanati?”

Ei ce ziceti? Puteti sa scrieti cate personaje vreti voi si sa mentionati ce trasaturi aveti in comun cu ele. De exemplu, eu as spune in felul urmator: „Nu cred ca exista un personaj anume cu care sa ma aseman foarte bine, insa am in comun calitati si defecte cu multe personaje din carti. De exemplu pot spune ca ma aseman putin cu Edmonds Dantes, protagonistul romanului “Contele de Monte- Cristo”, intrucat nu iert usor tradarile, poate chiar deloc, si tin minte mult timp o tradare, iar daca ma pot “revansa” in vreun mod, o fac. Ma regasesc putin in Eowyn din Stapanul Inelelor, fiindca sunt mai bataioasa si mai baietoasa, plus ca ador ideea luptelor cu sabia :D As putea continua mult in acest fel, dar sincera sa fiu mai mult de o calitate, doua nu am in comun cu personajele din carti.” ( asta am scris in cadrul Book Lovers Challenge )


6 thoughts on “Intrebare pentru voi #5

  1. Hm, in general seman cu personajele timide, obsedate de control, dar mai nou am descoperit ca am ceva cu Liz din noua serie de la bravo ..o iubesc de-a dreptul …dar si cu Ashley Li ..deci mda genul acesta de personaje …a si daca mai gasesti personaje care sa fie para reci si sa fie denumite regina gheturilor si a dramei sa ma anunti si pe mine a da si sa nu uit de hermione granger si parul e la fel …(ceea ce imi aminteste catre sa il mai raresc) ;))

  2. Ma aseman cu personaje care la inceput nu se incred in ele,apoi devin puternice.La inceput plictisite de viata sau care inca nu si-au gasit rostul in viata,apoi se dedica total acelui scop.Imi plac personajele care iubesc cu pasiune,care au curajul sa spuna nu conventionalului,curajoase,infipte,perseverente,un pic ciudate.|Gen Raskolnikov din Crima si pedeapsa de Dostoievski sau Dany din Furiosii de David Moody.

Lasă un răspuns

