Recenzie: The Dark Light

The Dark LightMia is torn between two guys—and two worlds—in this epic, romantic fantasy.Mysterious lights have flickered above Crownsville for as long as Mia can remember. And as far as she’s concerned, that’s about the only interesting thing to happen in her small town.

That is, until Sol arrives. Mia’s not one to fall for just any guy, but she can’t get Sol—or the brilliant tattoo on his back—out of her mind.

Then Mia’s brother goes missing, and Mia’s convinced that Sol knows more than he’s sharing. But getting closer to Sol means reevaluating everything Mia once believed to be true. Because Sol’s not who Mia thought he was—and neither is she.

Mic rezumat: In urma cu sase luni, disparitii strainii au inceput sa aiba loc in jurul orasului Crownsville. Baieti cu varste cuprinse intre 8 si 12 ani au fost rapiti, insa nicio cerere de rascumparare nu a fost lansata. Pur si simplu au disparut. Mia incearca cu disperare sa isi protejeze fratele in varsta de 12 ani, jongland in acelasi timp cu scoala, un job part-time si incercarea de a-si face unchiul mai mult absent sa se implice in viata lor. Insa, in momentul in care un necunoscut apare in oras, lumea incepe sa speculeze ca el este in spatele disparitiilor. Mia este convinsa ca nu Sol este vinovatul, insa e sigura ca el stie mai multe decat lasa de banuit. Insa, ce?

Citate: „He said there were lights in Crownsville – that nothing good happened when they came here.”

Parerea mea: Cand am citit sinopsisul cartii ma asteptam la urmatoarele: un personaj masculin de tip bad-boy de care se indragosteste jumatate din populatia orasului, rapiri cauzate de extraterestrii, un triunghi amoros si o idee nu tocmai originala. Ei bine, pot spune cu usurinta ca am gresit pe toate planurile. Singurul lucru pe care l-am ghicit bine a fost ca o sa-mi placa tare mult cartea. Intr-adevar mi-a placut; a fost o lectura amuzanta, rapida, originala, cu personaje bine dezvoltate si complexe, cu o lume noua si cu o protagonista.

Sa incep cu personajele… la capitolul acesta stam foarte bine pentru ca acest roman are de toate: o protagonista cu o personalitate bine conturata, puternica, dar nu exagerata, care pusa in anumite ipostaze reactioneaza intr-un fel in care poate am reactiona si noi. Personajul principal masculin, si anume Sol, este al doilea personaj in preferintele mele ( Delane e cel mai tare❤ );  in primul rand are este descris intr-un mod care iti atrage atentia de la prima lui aparitie ( cam ca Patch din Hush, hush ), mai ales avand in vedere ca are un tatuaj urias pe spate. In al doilea rand, pe masura ce citesti, iti dai seama cat de pasionat este Sol de tara si de casa lui, cat de curajos si loial este – all in all este un dulce ( de aceea exista doar in carti ). Avem si in cazul acestei carti personajul „cel mai bun prieten”, in cazul acesta fiind Delane, prietenul lui Sol ( <3<3<3 ). Delane este extrem de simpatic, tot timpul detensionand atmosfera si aducand o gura de aer proaspat in. Iar Vermillion este cel mai original shape-shifter despre care am citit vreodata.

Actiunea este complexa, tensionata, te tine tot timpul in priza si te ajuta sa vizualizezi Brakaland, lumea in care paseste Mia in cautarea fratelui ei Jay. Autoarea ia ideea demonilor si o schimba, dandu-i o fata complet originala. Mai mult, Brakaland nu este o lume in mare pasnica, in care magia poate fi utilizata in pace, ci este o lume in pericol, rupta in doua de un razboi civil si amenintata la tot pasul de demonii din alta lume paralele care le-au invadat taramul din cauza magiei. Mai mult, cea mai frumoasa parte, este ca la tot pasul iti dai seama cat de aproape este lumea Miei si totusi cat de departe.

Finalul te va lua prin surprindere, insa nu te va dezamagi. Este plin de actiune, de miscare, de forfata si de culoare; afli tot felul de informatii importante la care nu te astepti, iar ultimele pagini lasa locul unei continuari, fara a te lasa insa cu impresia ca romanul se incheie in coada de peste.

Nota mea: 5/5

11 thoughts on “Recenzie: The Dark Light

1. daa,am terminat-o ieri🙂 tinand cont ca eu sunt baiat,pai nu prea am avut de ce personaje feminine sa ma atasez – Mia,daa,a fost superba,Vermillion omg :> ce „tinute” avea :)))
        daca as fi sa ma pun in locul unui personaj masculin mi-ar placea sa fi fost tot Delane🙂 Sol a fost si el genial,imi placea felul in care comunica cu Mia,gelozia aia pe Delane,owh :)) as fi vrut sa aiba 1000 de pagini.Vreau continuare,vreau continuare :)))