Vorbe-n vant + recenzii

 

Unii spun ca rasaritul este cel mai frumos moment al zilei, insa personal imi place apusul. Rasaritul nu l-am vazut decat o singura data, in delta, si a fost intr-adevar o imagine superba. Insa, apusul nu se lasa nici el mai prejos… fie ca este la mare, la munte sau la oras, acea explozie de culoare ce dureaza doar cateva minute pentru ca apoi sa lase loc liber intunericului ma fascineaza de fiecare data. Nici nu stiu ce m-a apucat acum cu apusul, nu am mai fost atenta la calatoria soarelui si mai ales la finalul ei zilnic de ceva vreme, insa astazi am prins cateva raze razlete rezistand dupa apus si mi-am adus aminte.

Maine incepe facultatea… sar si eu de la una la alta. Sincera sa fiu nu am niciun chef, insa de cele mai multe ori perioada asta imi da motivatia necesara sa citesc, iar ferestrele din orar ajuta si ele. Banuiesc ca va urma o serie de recenzii destul de in forta in urmatoarele saptamani.

Inainte de a incheia, mai vreau sa va intreb ceva: ce parere aveti de sarbatorile straine. Singura sarbatoare straina care imi place mie la nebunie este Halloween-ul pentru ca are radacini in mitologia celta care pe mine ma fascineaza de ceva vreme. Voi ce parere aveti de toate sarbatorile pe care Romania le-a adoptat ( uneori chiar inlaturand sau eclipsand sarbatori proprii? ).


3 thoughts on “Vorbe-n vant + recenzii

  1. Nu am prins rasaritul de multe ori, si niciodata in natura insa sunt sigura ca mi-ar place si el dar poate nu la fel de mult ca si apusul. Rasaritul deobicei incepe cu un anumit calm asa, cerul uneori pare maturat iar apusul mereu ne ofera niste culori superbe si parca nemaintalnite, mereu reinventate❤

    Imi plac si sarbatorile straine atat timp cat nu uitam si de cele romanesti. Halloween-ul devine din ce in ce mai practicat si la noi insa doar in spatii restranse nu si pe strada :)) La Bran cred ca e interesanta atmosfera de Halloween. Imi place si Valentine's day dar ma deranjeaza ca multi parca uita dupa de Dragobete. Thanksgiving suna ca o sarbatoare foarte frumoasa din punct de vedere simbolistic. Mai imi place si ca la asiatici se serbeaza la o luna dupa V.Day, White Day, o zi cand baietii care au primit daruri pe 14 feb trebuie sa dea si ei la randul lor cate un cadou fetelor in cauza😀 si mai sunt multe sarbatori dar ma rezum la ce mi-a trecut acum prin minte :))

  2. Nu stiu foarte multe despre alte sarbatori, dar cel mai suparata sunt pe Valentine’s Day pentru ca aveam si noi Dragobetele. Eu, personal, sarbatoresc cu iubitul meu, 24 februarie. Nu sunt mare patriota (intr-o vreme eram, dar la cat a decazut biata tara sub conducere, mi-a trecut), insa mi se pare aiurea sa sarbatoresti ceva strain cand ai si tu in tara ta. Culmea e ca si ceva asemanator cu Halloween-ul avem. Cel putin la mine la tara se sarbatorea. Ii spuneam Oleliile. Faceam niste focuri mari mari ca sa alunge spiritele rele. Din cate stiu, in unele zone ale tarii au si masti.

    1. O seara cu „focuri” aveam si noi cand eram mici, „Urlalii”, cred ca era pe la sfarsitul lui februarie sau martie…ceva de genul. Cred ca umblau si mascati pe strazi si te „bateau”, daca puneau mana pe tine.. Ceva de genul acesta, nu-mi mai amintesc, a trecut ceva vreme, de cand eram copil. „Sarbatorile straine”,
      not realy my thing.., dar nici nu ma deranjeaza.
      Sa ai parte de un an usor si frumos la facultate si note cat mai mari la examene!🙂
      Si eu sunt pentru apus, mi se pare mai misterios si imi place si noapte, ce vine dupa el. Apropo, imi place luna din seara asta.

Lasă un răspuns

