Owl Post #28

Saptamana aceasta, saracele bufnite au facut drumuri lungi de tot si sunt foarte obosite. Am mers de doua ori pana peste ocean si de cateva ori s-au plimbat si prin Romania. Acum ca am inceput si cursurile, voi avea ceva sa lecturez in autobuz sau in metro cu siguranta😀.

 – Am primit „What she left behind” in cadrul unui book tour si dupa ce o citesc o voi trimite mai departe.

– Pe blogul lui Kimberly Kinrade am castigat: Forbidden Mind, Forbidden Fire si swag-urile din imagine

– Au si semnaturi❤

– De pe elefant am luat: Darul si Lily of the Valley

– De pe bookdepository am luat Phantastes de George McDonald ( http://www.bookdepository.co.uk/Phantastes-George-MacDonald/9781842276150 )

– Mi-am completat colectia Vampirii Sudului cu volumul 11: Capcana Mortala

– Siiii…. a venit, a venit, a venit! Through the Ever Night de Veronica Rossi❤ Si e Perry pe coperta😀 ( un Perry foarte ferchezuit de parca e iesit din cataloagele de moda, dar asta e :)) )

Din pacate voi posta recenzia in noiembrie pentru ca aceasta este politica editurii.

Voua ce v-au adus bufnitele saptamana aceasta?


3 thoughts on “Owl Post #28

  1. Foarte tari cartile si swag items❤ Lectura placuta!😀 Sa nu uiti sa hranesti bufnitele cu mancare consistenta in perioadele de zbor lung :))
    Eu parca am o mica recreere dpdv al cartilor noi insa tot am primit cate ceva: Legaminte, Raspantii de Ally Condie si Fior de maggie S. Acum citesc Fior si cred ca in sfarsit voi apuca sa mai citesc si din celelalte carti care plang pe rafturi😀

Lasă un răspuns

