Leapsa

Am preluat si eu o leapsa foarte draguta de pe blogul lui Rose🙂

TOP 3 cele mai amuzante cărţi din această vară:
1. „Ordinary Magic” de Caitlen Rubino-Bradway
2. „Aniversare cu nabadai” de Melissa de la Cruz
3. „Hex Hall” de Rachel Hawkins
TOP 3 cărţi pe care nu le puteam lăsa jos din această vară:
1. „Hex Hall” de Rachel Hawkins
2. „Ordinary Magic”  de Caitlen Rubino-Bradway
3. „Dark Light” de Sara Walsh
( Bonus de toamna ) „Through the ever night” de Veronica Rossi
TOP 3 dezamăgiri:
1. ” Gloss, glamour si o jungla de intrigi” de Melissa De la Cruz
2. ” Micutele Mincinoase vol.1″ de Sara Shepard
3.”Vrajitor si Vrajitoare” de James Patterson
Bonus!! TOP 3 cărţi pe care ai fi vrut să le fi citit în vacanţă:
1.”Article 5″ de Kristen Simmons
2. „Julieta”
3. „Strania calatorie a domnului Daldry” de Marc Levy
Dau leapsa mai departe oricui o citeste😀 Sunt curioasa cum au fost lecturile voastre de vara.

2 thoughts on “Leapsa

  1. se pare ca ai aut parte de multe lecturi in aceasta vacanta , si multe dezamagiri …credeam ca ti-a placut vrajitor si vrajitoare =)) ….eu am asteptat cu nerabdare Gloss, glamour si o jungla de intrigi” de Melissa De la Cruz, mi-a placut pana in punctul final , unde am avut parte de o micadezamagire, nu ma asteptam neaparat sa se termine cu happy end , dar nici sa ma lase asa cu un gust amar …

Lasă un răspuns

