Intrebare pentru voi: ce colectionati?

Ei bine, mi-am framantat creierii mult si bine ca sa-mi dau seama ce sa va mai intreb in cadrul acestei rubrici. Am zis sa aleg ceva mai generic pana la urma, si va intreb: Ce va place sa colectionati? Eu colectionez pietre semipretioase si pietre de mare. Stiti colectiile acelea de la DeAgostini? Ei bine la mine in biblioteca troneaza frumos patru cutii a cate 20 de pietre semipretioase/minerale din seria Comorile Pamantului si mai nou am inceput si cu Colectia Cristale si Pietre. Separat mai am undeva la 10 pietre luate de pe plaja de la Marea Egee, chihlimbar, o piatra luata de la Salina, un obsidian fulg-de-nea si o piatra cu reflexii violet, verzi si albastre luata de la Busteni.

Deci, voi ce colectionati?


10 thoughts on “Intrebare pentru voi: ce colectionati?

  1. Şi eu am prima cutie din Comorile Pământului, stă frumos în bibliotecă.
    Începusem când eram mai mică şi o colecţie de şerveţele, pierdută pe undeva prin pod e.
    Momentan cred că am o colecţie de insigne, manga şi merchandise-uri.
    O colecţie de monede vechi cu tot ce am găsit.
    Şi de când am descoperit că am un anticariat pe drumul spre şcoală, am început şi una cu plicuri vechi.
    Am o obsesie pentru brelocuri, am o grămadă şi le schimb odată pe săptămână.
    Şi de-asemenea, pentru stickere şi carneţele.
    În general îmi place să strâng orice, sunt sigură că am mai multe colecţii. Numărul de obiecte din fiecare colecţie este cam mic, dar nu contează, atâta timp cât eu mă mândresc ^^

  2. Eu colectionez timbre vechi si vederi …scoici frumoase ornamentale, postere..am avut in jur de 1000 dar le-am daruit strainilor..am ramas cu 100 dar e ok si asa …colectionez carti …e o bucurie pentru mine atunci cand cumpar sau primesc vreo carte ,,,colectionez si desene realizate de mine sau de prieteni …( asa si o intrebare care nu are legatura cu ceea ce ai scris tu .. imi doresc o sponzorizare de la libris si ma gandesc ca ma poti ajuta sa vorbesc cu cineva de acolo sa trimit un e-mail ..imi poti trimite pe mess adresa unui reprezentat ceva ? Multumesc ) bubblevanillagum@yahoo.com

  3. Trecand peste colectionarea cartilor :)), imi place sa strang jucarii (dar incerc sa ma limitez momentan caci spatiul din camera se cam duce si nu mai am loc pentru nimic :)) ), bunny related stuff (pentru ca imi plac iepurasii :3), monede+bancnote (am multe de cand eram mai mica si adusese tata din alte tari + cele de la noi din tara) pe care insa nu le am organizate si nu prea stiu cum as reusi sa le organizez😕.
    Imi place cum suna „Bani de pe Mapamond”😀 Dar e ironic, dam bani ca sa primim alti bani :)). Cred ca ar arata frumos colectia insa e putin trist ca multi din tara vor avea aceleasi elemente in colectie.
    Imi place colectia ta de pietre/minerale/cristale😀 Sa faci intr-o zi niste poze sa vedem tot ce deti :>

  4. Cand eram mica aveam timbre😛 Si pungi din acelea micute albe care avea un desen pe ele, va mai aduceti aminte? Aaa si servetele (da, da, alea pe care stau tacamurile si te stergi cu ele), da, pe unde o mai fi colectia mea de servetele, aveam cu sigla unor localuri sau cu desene faine…
    Acum am un perete pe hol plin cu suveniruri din diverse tari, luate de mine sau primite, de la vederi la brelocuri.
    Si colectia mea de masti venetiene de care sunt foarte mandra.

  5. Colectionez postere , reviste, carti (ooh daa =)) ) chestii cu bufnite ( accesorii… figurine – asta e colectie noua :> ) , semne de carte , chestii dragute – cum ar fi strasuri , pufuri – am o colectie uriasa.🙂

    Si mai colectionez tot felul de biltele, si hartii de prin diferite locuri de pe unde am fost si din momente care vreau sa le tin minte. :>

  6. Uuuuuu, eu am pana acum aproximativ 350 de guma de sters! De toate formele si de toate culorile! Hmm. Am pozele pe blog, dar momentan nu am mai platit firma care gazduieste site-ul. Dar cand o sa imi revin o sa iti arat. M-am gandit sa le pun pe facebook, insa nu vreau sa rada lumea de mine. Am si eu o parte din pietre. Nu am mai putut sa imi cumpar pentru ca am plecat din tara. Si mai am si catalogul ala cu catei ( scuze pentru cacofonie) mai am si felicitari, si cateva servetele, uuu, am si o mini colectie de cercei, si, iti vine sa screzi sau nu, invitatii de nunta. Dap, la mine in familie lumea se casatoreste toooot timpul. :)) la anul avem 3 nunti la care trebe sa mergem.
    Yo sunt cam strangatoare asa de felul meu. Ma gandesc ca s-ar putea sa ajung ca oamenii aia pe care ii dau lucrurile afara din casa.

    1. Maaaamaaaaa!!! 350 de gume de sters? Foarte, foarte tare! Eu mai am colectie de monede din perioada WWII si dupa din anumite tari, prea multe carti si Trading Cards cu Yu Gi Oh GX ( I know, n00b😀 ). Cred ca e foarte interesant sa strangi invitatii de la nunta, sunt asa frumoase majoritatea.

      1. Dap, am inceput de prin clasa a sasea! Si pana acum doi ani aveam cam 200, iubitul meu de fiecare data cand are ocazia imi mai cumpara cate una sau doua sau trei…:)) In plus colegele mele de la liceu mi-au facut cadou de ziua mea doi ani la rand cate o punga cu gume. Inchipuie-ti ca acum sunt in Suedia si deja mi-am cumparat vreo 15… erau la oferta!
        Chestia cu invitatiile a fost mai mult o intamplare, iti dai seama. In orice caz nu m-apuc sa le cumpar.

Lasă un răspuns

