Owl Post #29 Tolkien <3

Bufnitele au luat  o mica pauza de data aceasta si singura vinovata pentru noile carti din biblioteca am fost eu. Nu am putut rezista in fata mai multor carti interesante si am mai facut si greseala sa intru in Antic ExLibris ( cei care sunt din Bucuresti probabil stiu ca Antic ExLibris este un anticariat combinat cu librarie de unde poti achizitona atat carti noi cat si vechi la preturi foarte bune. Bine, eu cautam defapt carti de informatica, nu beletristica, dar „socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.” Anunt pentru cei interesati – la ExLibris de pe strada Doamnei gasiti vol 2-7 din Vampirii din Morganville cu 20 lei volumul ).

Pozele sunt absolut mizerabile, imi cer scuze😦 Deci, am luat, de pe net:

– Salvarea Templierilor de Raymond Khoury

– Puterea celor sase de Pittacus Lore

– Erebus de Ursula Poznanski ( sunt foarte curioasa in privinta acestei carti )

– In numele reginei moarte de Kenize Mourad

De la Antic Exlibris am luat:

– Copiii lui Hurin de J.R.R.Tolkien ( vaaai, de cand vreau cartea aceasta )

– Puteri de Ursula Le Guin ( la fabulosul pret de 20 lei. Love Exlibris❤ )

– Vanatoarea de Nazisti de Guy Walters ( interesant subiect, am vazut si documentare pe tema )

Voi ce ati mai cumparat/primit de curand?

~~~***~~~***~~~

ANUNT!

„Darkness crept back into the forests of the world. Rumor grew of a shadow in the East, whispers of a nameless fear”

Be very Afraid!

Hint: mai sunt 15 zile🙂


8 thoughts on “Owl Post #29 Tolkien <3

  1. Esti in ton cu Halloween-ul care se propie cu pasi repezi :> Vad si o pisica suspecta >:)
    Lectura placuta! Nu se poate rezista intr-o librarie prea mult :))) Lectura placuta! As vrea si eu sa citesc Copiii lui Hurin intr-o zi😀

Lasă un răspuns

