Colectiile Mele

Ei bine, pot sa spun ca aveti niste colectii foarte interesante. Gume, servetele, invitatii de nunta… absolut super🙂 Din pacate eu nu sunt la fel de originala si am niste colectii cat se poate de banale si de monotone, insa sunt ale mele si imi plac. Am facut mai multe slideshow-uri mai jos cu colectiile mele si am adaugat cateva detalii in cazul fiecareia.

Această prezentare necesită JavaScript.

– Colectia numarul 1: mineralele si cristalele de la DeAgostini. Marturisesc ca nu am rezistat pana la capat si am doar 4 tavite din 5, dar chiar nu mai aveam unde sa le pun.

– Colectia numarul 2 ( in lucru ): Cristalele de la DeAgostini, colectia noua ( cati bani fac oamenii acestia de pe seama mea😀 )

– Colectia numarul 3: Monedele sunt mai vechi, de prin Europa, dar si din Romania, in mare din perioada postbelica. Cred ca am si cateva monede din perioada interbelica, dar nu garantez. Mai mult am moneda de 500 de lei cu Eclipsa (😀 ) si cred ca am si hartia de 2.000 de lei ( tot de pe vremea eclipsei ).

– Colectia numarul 4: Colectia mea J.R.R.Tolkien😀 Da, am toate cartile din seria Harry Potter si da am toate romanele lui Marc Levy, insa colectia Tolkien este de suflet. Am toate cartile legate de Middle Earth care au aparut la noi pe piata plus trilogia „Stapanul Inelelor”, editia in engleza, cea aniversara de 50 de ani de la aparitia seriei.

– Colectia numarul 5: Semne de carte!!! Multe, multe pe care nu le prea folosesc, insa care sunt acolo si se aduca. Mai ales imi plac cele din strainatate.


6 thoughts on “Colectiile Mele

  1. ador cand gasesc posturi despre tolkien..si eu am fiecare carte a lui doar ca in romana.Am editile noi la toate…mi-as fi dorit sa le mai fi prins si pe cele vechi.Silmarillion a fost favorita mea!The best of!

  2. „Comorile pamantului” le am si eu..completa!:)
    „Cristale si pietre” ce a aparut nou ma atragea, dar am decis sa nu mai stric banii aiurea si nu le mai iau, desi au niste forme..hmmm…
    Astea cu monedele le-am vazut recent (de fapt, numai ce au aparut, nu?)…oricum, nu mersi (no money si pt astea:)) )
    Eu am inceput Atlas pe cand era, dar nu aveam cand sa merg la oras sa le iau si am renuntat… Mai colectionez o „serie” cu „Minunata lume a animalelor”, imi vine prin posta o data pe luna.
    Imi plac la nebunie cartile lui Tolkien copertate animat:). Eu nu le am asa X(.
    Si eu cred ca am moneda de 500 cu eclipsa…Bancnota de 2000 nu cred ca am pastrat-o (valora prea mult :)) )
    Semne de carte am si eu cateva [nu se compara cu ale tale].
    Cam atat! Mi’am spus parerea despre tot:)).

  3. wow. Cateodata abia tin pasul cu postarile tale. :))
    Am un semn de carte dragut foc, pe care apropo, eu l-am facut. Ma gandeam ca poate iti faci si tu unul pentru colectie. O sa iti trimit o poza pe mail, ca pe blog nu am.

Lasă un răspuns

