Owl Post #30

Bufnitele mele au fost plecate departe rau de tot, si s-au intors abia de curand. De aceea m-au abandonat la mila anticariatului saptamana trecuta🙂 Insa, acum s-au intors si mi-au adus un pachet destul de mare. Semnele de carte vi le-am aratat ieri, insa astazi va voi arata ce carti noi am adaugat in biblioteca.

– „Sophie & Carter” de Chelsea Fine

– „Anew” de Chelsea Fine

– „Shackled” de Angela Carling

– „Unbreakable Love” de Angela Carling

-„The Gilded Lily” de Deborah Swift

– Pe blogul Carte pentru mine am castigat „Eve 2” de Anna Carey

– „Urzeala Tronurilor” de George Martin

Voi ce ati mai primit saptamana aceasta?


4 thoughts on “Owl Post #30

Lasă un răspuns

