Intrebare pentru voi: Un nou top 5

Acum o saptamana am revazut „The Lord of the Rings: The Return of the King- the extended edition”. Eram foarte in verva si spuneam replicile lui Aragorn in timpul filmului ( primind injuraturi zdravene de la ceilalti membrii ai familiei😀 ), dar in timpul acesta mi-am dat seama din nou ca acest film este de departe preferatul meu din toate filmele pe care le-am vazut. Asa ca am zis sa va intreb si pe voi: „Care sunt top 5 filmele voastre preferate?”. La mine sunt:

books-LOTR-Return-King.jpg

1. The Lord of the Rings: The Return of the King
2. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
3. V for Vendetta
4. The Phantom of the Opera
5. Harry Potter and the Chamber of Secrets ( Love Slytherin <3, just not Tom Riddle😛 )

Astept raspunsurile voastre😀


6 thoughts on “Intrebare pentru voi: Un nou top 5

  1. ca filme favorite as avea trilogia LOTR si HP primele 3:p (erau mici si simpatici:D:)) ), dar si celelalte 4 sunt fain. Mai imi plac Ice Age-urile (daca intra in aceasta categorie) si un film vazut recent ce mi-a placut: Minority report (oarecum dupa cartea Furnica electrica aparuta la nemira).
    PS: Ai vazut Wolfhound? Daca nu, ti-l sugerez! Si el e pe lista mea favorita (sau cel putin jumatate din film, pt ca eram obosit cand l-am vazut si am adormit ~ dimineata dupa un majorat ~)

  2. hmmm…niciodata nu m-am gandit la filme favorite.Adica mereu vor fi noi filme pe care sa le vezi si-ti vor place.Normal ca filemel Hp si Lotr vor fi pe primele locuri Always!Indiferent de situatie…de ex am vazut Percy Jackson filmul si am inceput sa citesc si cartea(si cu Eragon accelasi lucru)deci filmele m-au influentat mai mult spre lectura.Daca as fi sa spun niste filme care cu adevrarat m-au impresionat ar fi:300,Clash of the titans,Brave sau The help..filme cu mesaje puternice.

Lasă un răspuns

